Its pouring down

Jeg må ha blitt slått i koma i natt, for ikke hørte jeg at husvertene dro på jobb, eller at Marco gneldra etter selskap. Først da klokka var rundt 12 våkna jeg, og fant ut at skulle jeg få vaska oppe hus husverten og få tid til å gå innom NAV før kl. ble sånn for sent. Tvang meg opp, orka ikke spise,men tok ein feit sup pepsi max og satt inn ein snus før jeg gikk og vaska oppe her. Så etter 1 1/2 t. dro jeg ned til byen…Været i Molde er jævlig bipolar for tida..sykt ustabilt.Paraplyen min trenger ny medisin, eller et opphold på rehab…ikke bare er den knekt…den er ikke vanntett heller…

 

Og her kan dere misunne meg utsikten jeg har når jeg står utenfor her jeg bor..ingen kan klage på den hvertfall. Full utsikt over romsdalsalpene.

Ettermiddagen og kvelden har gått med til å vaske klær,henge opp, vaske kopper, og sitte på nett. Nå er jeg midt oppi en runde med mat…7 brødskiver så langt, og jeg har potetgull og saltstenger…*sukk*. Dette er min andre runde i dag..

Føler veldig på bivirkninger fra Efexor i dag…anti depressiva som jeg trapper ned på. De gir en sånne småe *lyn* gjennom kroppen…det er ikke vondt eller noe, bare ubehagelig. Det kan minne litt om når deler av kroppen sovner, som kommer som sånne småe lyn gjennom kroppen. Vanskelig å forklare..sååee ja…

Humøret er heller ikke med i kveld…Jeg fikk plutselig en sånn maktesløshet over meg…en sånn; jeg har bare lyst å legge meg ned og bli liggende..lenge…være borte i noen dager..For jeg orker ikke noe annet. Men jeg kan ikke. Jeg skal på jobb i morgen. Jeg må holde meg selv i gang.

Jeg prøvde å skrive hvordan dette med bulimi og depresjon forskriver seg for meg i går, og Jorunn, du skrev tilbake til meg og lurte på hvorfor jeg ikke klarer å slippe løs på den *tryggheten* som bulimien er for meg, og heller ikke tørre satse på den sosiale tryggheten. Jeg tør jo det. Jeg har begge de trygghetene. Jeg må ikke velge mellom de to. Absolutt ikke.

Jeg tror heller jeg legger linken til Liljen her jeg, for hun beskrev nettopp dette med *tryggheten* enten selvskading,rus,spiseforstyrrelser eller hva man enn måtte lide med egentlig er for oss som sliter psykisk. For den beskrivelsen hun skrev der forklarer osgå tryggheten jeg finner i bulimien.

Lesher.

3 thoughts on “Its pouring down

  1. Begynte artig.. Det er jo deg Laila. 🙂 Likte paraplyen din.. Glis!!Jeg er her vennen.Alltid!Bruk meg når det passer deg. okei?Masse gode klemmer til ei god jente!

Legg igjen en kommentar

