Liv i ord og bilder

Sliten og trøtt i dag. Var opp tidlig,dro på jobb. Hadde de første timene inne på den avd for de minste, så var jeg på en annen avd i hele 20 minutter kanskje, før jeg ble kasta inn på en tredje hvor jeg var resten av dagen. Den siste der var en avd jeg ikke hadde vært på tidligere. Engasjerte meg i sykkel-lek med barna, og gikk rundt å prata og lekte med de fleste av barn, så dagen gikk fort.

Selv om det har vært drittvær her i dag, så gikk jeg hjem. Jeg aner ikke hva jeg tenkte på vei hjem,men det jeg trodde var en snarere vei viste seg å bli en ekstra sløyfe..jeg kom tilbake til utgangspunktet igjen..*jeg trenger en menneskelig gps*

Ergo ble det en lang gåtur hjem etter en nesten 8 timers arbeidsdag. Lårene mine var helt shaky da jeg kom meg inn døra hjemme. Så i dag kom jeg meg heller ikke på trening.
Laget meg litt middag,bestående av varm sjokolade og benket meg foran pc.

Og her har jeg blit værende resten av kvelden. Jeg har vært litt nedstemt igjen i dag,så utrolig sliten og lei. Jeg tok en sobril,og vallergan for noen timer siden, så skal gå å legg meg nå. Skal opp på jobb igjen tidlig i morgen.

Tenkte jeg skulle slenge med et råd her mot slutten…når du mekker popkorn, så er det lurt å holde pannen vekk fra armen…hvis ikke…:Ellers tenkte jeg bare at jeg skulle gi et lite tips til dere kreative sjeler der ute.
Jeg har en dagbok som jeg bruker både til å skrive i + at jeg lager en slags klipp og lim/scrap ut av den…en litt annen variant enn kun å bare skrive….

6 thoughts on “Liv i ord og bilder

  1. Så du har også vært utsatt for loven om at den som går seg vill,går i ring! Snodig det der. Og enda mer uflaks med poppingen. Ja-ja, slikt som det der går over.

  2. ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke kom deg på trening. du har jo forbrent masse i dag. herregud, barnelek tar jo virkelig på. finefine boken<3

Legg igjen en kommentar

