Søvnløs natt

Ikke et eneste minutts søvn var å oppdrive i natt. Jeg trodde jeg skulle ramle ut av senga av total klikk. Det er helt tydelig at så lenge jeg ikke tar noe å sove på, så blir det ikke mye søvn på meg. Siden jeg gikk tom for vallergan, og ikke har kommet meg på apoteket for å hente mer, så har jeg sovet minimalt de siste nettene.

Jeg har ligget hele natta og bare snudd,vridd og makket. Ikke hjalp det å ligge på venstre siden, og ikke pokker om det hjalp å ligge på høyre siden heller. Jeg prøvde å telle sauer som hoppet over gjerdet, funket ikke. Jeg brukte psykiateren over gjerdet istedenfor,men det funka ikke det heller!!!! Så som dere ser på klokka under her, så resignerte jeg ca. 06.23…..Da begynte det jo å bli lyst ute, og rommet var ikke like mørkt lengre, sengetøyet mitt er hvitt, så det lyste jo opp halve rommet omtrent og uroen som virvler rundt i kroppen når jeg ikke inntar noe for å sove bare antok. Tankene stopper aldri å kverne..Jeg ønsker meg herved en av og-på bryter for hjernen til jul.

I 06 tiden i morges sendte jeg en mld til legekontoret mitt og ba om en resept på sobril, for jeg orker ikke ha denne uroen. Jeg fikk mld tilbake for en times tid ca, om at jeg kan hente den i morgen…*nice*

Så her sitter jeg, med øyne tørre som sahara som svir og irriterer meg sykt. Skal komme meg ned på apoteket om ikke så altfor lenge, så må jeg innom banken ++

Om jeg klarer å holde meg våken, og oppegående, så får jeg se om jeg makter trening i kveld. Jeg skulle gitt mye for å fått sove nå assa.
Knock me out anyone?!

One thought on “Søvnløs natt

Legg igjen en kommentar

