Æ benøtta mæ av nøtt nr 2

Jadda, jeg fikk så veldig lyst på pannekaker her tidligere i dag, så jeg blanda jo ut en god pose med toro ferdigpulver da, og fyrte opp stekepanna. Jeg vet jo at den steikepanna ikke er heeelt god, for den har blitt brukt på en keramisk topp, og det er den ikke skapt for, så det er en sånn liten bul i panna da..man ser det ikke,men når jeg steker smør,så flyter det bare uti kanten, og unngår midten så man skulle tro det var djevelen selv som satt akkurat der. Like pokker skulle jeg jo prøve å mekke meg litt pannekaker da…men etter ca. 10 min på sterkeste varme, så nekta røra å steke skikkelig…Jeg gav opp prosjektet etter å ha prøvd med en øse bare, resten av røra står nå å godgjør seg i kjøleskapet til en dag jeg får kjøpt en ny stekepanne. Jeg satte heller min lit på at nøtt nr 2 kanskje ville være litt snill med meg, sånn som den første nøtta var i går…
Her begynte jeg å kjenne spenningen sitre i kroppen i det jeg går å finner fram nøtta…*tidelidelibooooom*

og seeeeee hva nøtta gav meg i dag da!!!! skikkelig fredagskos jo!!!!
Jeg var veldig fornøyd med det resultatet jeg assa!! yummy yummy!!!!

Og vet dere hva? I dag vettu, så har det hølja rett ned her, uten like,heeelt vilt! Men sånn utpå kvedlinga så var det kun litt duskregn, så jeg gikk en tur ned på butikken. Jeg var ca. 200 m. fra huset på hjemveien da jeg ble angrepet av den verstinge bygen da! Rent så den sendte meg inn i koma jo! Søøøøkka våt på ca 5 sekund. Og så gikk det tilbake til sånn det var da jeg gikk ut. Makan. Kunne ikke vente til jeg var kommet inn da liksom?!

Nå sitter jeg å ser på filmen *world trade center*, og jeg synes det er like skremmende og uvirkelig ennå, 8 år etter. Da dette her skjedde, var ex’n min og jeg på mallorca. Vi ble sittende hele den dagen å se på tv…helt sykt.
Jeg har ikke gjort meg opp noen formening om dette var terrorangrep eller om det var en konspirasjon, jeg synes bare det hele var en stor tragedie med tanke på alle livene som gikk tapt…

Tankene har vært litt opp og ned i dag,men stor sett har de vært ok. Jeg har hatt 2 bp’er,så jeg har jo brukt min *vanlige* metode for å rense ting fra kropp og sjel. Sitter og drikker noen pils nå og tar det helt kuli. Ble ikke noe av overnattingsbesøk i kveld da.
Jeg har ennå ikke hørt noe fra psykiateren min angående lamictal, så jeg aner ikke når jeg får begynt å tatt den. Nå må jeg jo vente til neste uke uansett så. Jeg har nå 12 kapsler igjen av efexor som jeg driver å trapper ned på,så jeg aner ikke hva som vil skje når jeg kutter de helt ut, fra 150 mg til ingenting. Tror egentlig ikke det er så bra,men har jo ikke mindre dose å gå ned på, da må jeg eventulet åpne kapslene og ta halvparten av pulveret som er inni der..Vi får se, jeg kan jo åpne en i morgen og se hvordan det er. Skal hvertfall prøve å komme meg på apoteket for å ordne med vallergan i morgen, sånn at jeg får sovet om nettene. Jeg orker ikke gå omtrent søvnløs samtidig som humøret svinger sånn.

 

5 thoughts on “Æ benøtta mæ av nøtt nr 2

  1. Vi så også den filmen. Har sett den før og da.. Det er rart å tenke på at det er sant.. Husker godt den dagen for 8 år siden. Vi skulle i bursdag til tanta mi, som ble 50 år den dagen. Da vi var på kjøpesenteret før vi dro, sto det mange folk å så på tven der.. Da vi kom til bilen igjen, sa mamma at det var et fly som hadde krasjet i et tårn i USA. Da tenkte vi ikke så mye på det. Men når vi kom til tanta mi satt de å så det på nyhetene, og vi ble sittende å se på det og prate om det under bursdagen.. Jeg var 18 år da, og ble veldig skremt av det.. Jeg og kusina mi, som var 16 – satt på hybelen hennes etterpå, og var redde.. :/ Vi frykta 3. VK osv…*klem til deg*

  2. ja, ikke sant…ex'n min og jeg skulle ta fly hjem noen dager etter dette…kan ikke si at jeg så fram til det akkurat…Det er helt sykt hele greia…helt uvirkelig…klem og kos til liljen min ❤ takk for at du kom innom i natten 😉

  3. Søøørlanschips!!! 😀 <3De e de beste, men dei me spansk paprika e best!!Ellå dei nye som e lagd a gullerod, sødpotet og røbedå!! jammi jammiiii I love you Laila,reallY!!

  4. Du kan få et brett 75 mg efexor av meg som jeg skal kaste uansett, samt et brett vallergan siden jeg har så mange :p så slipper du tenke mer på d! 🙂

Legg igjen en kommentar

