Takk til deg!

Jeg vil rette en takk til mennesker som på en eller annen måte betyr noe for meg i livet mitt. Vi har så lett for å ta ting som en selvfølge, så jeg vil utrekke en takk til mine.

* Mamma og pappa
* Janne,anette og henning
*Tommy og Ronja
* Edith’n min
*Annicen min
*sven
*Hege
*Ida,Anne-helene,ellen,lene,tina og Elise
*Kathrine,Trine,Iris, Kristine,Thea
* resten av meta-jentene mine
*kameleonen, Lise, Liljen,Jorunn
* mine bloggfølgere

Flotte mennesker som jeg erglad for å ha i livet mitt!! Takk for at dere alle utgjør en forskjell! Og takk for at får være en del av dere alle sammen!!

Sender ut masse kjærlighet til dere alle sammen.

7 thoughts on “Takk til deg!

Legg igjen en kommentar

