Har du råd? ikke? fortvil ei, jeg har!

* Det er lov å le når man ser sånne overdrevet kult/kristne eller hva man skal kalle dem, tar helt av på kirkegulvet, og lager obskøne bevegelser og vrir ansiktet i folder man ikke trodde var mulig en gang.

* Det er også lov å le av husverten når han kommer hjem dritafull, men for å få ekstra utbytte av dette, så er det best om du ser han først, og ikke omvendt. Da kan nemlig ikke han ta deg på noe når det er din tur.

* Ikke undervurder kreftene til humlene. Dattera til husvertene min tråkka nemlig på ei humle her i sommer i den tro at de ikke kunne skade henne så lenge det var hun som stod over humla med en fot og stampa den ihjæl. For å si det sånn, jeg tror ikke hun gjør det flere ganger.

* Om man holder på å fryse halvt ihjæl etter å ha kommet seg hjem fra ei fyllekule, så vil jeg anbefale folk som har varmekabler på badet om å legge seg å sove der. Og klarer du i samme slengen å få med deg pute og dyne så har du det som plommen i egget.

* Det er ikke så veldig smart å holde i en kinaputt når den smeller…kast den fra deg du..

* Hvis du noen gang skulle klare å hoppe på feil nattbuss hjem fra en fuktig bytur, og du ikke helt kobler dette før du har kommet langt i gokk og da hopper av,du får ringt en snill kjæreste som må stå opp,komme seg i klærne, måke bilen for snø og komme å hente deg uansett hvor langt unna du er,så prøv hvertfall å benytte deg av tips han gir deg. Jeg har utrolig nok vært i en sånn situasjon skjønner dere. Kl. var vel sånn rundt 4 på natta,og det var snøføyke..Jeg viste hvertfall hvor jeg var, fordi dette var veien opp til området jeg bodde tidligere (vi befinner oss nå i Oslo)
Han sa at jeg skulle finne meg et tak å stå under så jeg ikke ble så kald. Jepp, det skulle jeg fikse. Han sa han var der sånn omtrent en halv times tid senere. Den er grei. Vi snakkes. Da han omsider kom, plukket han meg opp ved en lyktestolpe. Det var tydeligvis ikke godt nok å stå der, for det var jo ikke noe tak! Johoo,ser du ikke lykten der oppe, 2 meter oppå stolpen da kanskje??! Det er et tak, og det var det beste taket jeg fant å stå under….han var ikke heeelt enig i det da.

 

2 thoughts on “Har du råd? ikke? fortvil ei, jeg har!

  1. Skal si du har vært effektiv i natt Laila!3 innlegg i løpet av natta? heheHumor ER viktig JA! Selvironi; I LOVE IT!Og det er også en av grunnene til at DU er så kul å være sammen med! Man slapper av, for man vet at du ikke tar deg selv så høytidlig, elsker sånne folk! Og man får seg en god latter, DET er viktig!!NEVER CHANGE LAILA!!!!Gla i deg!!!! *koselose*

Legg igjen en kommentar

