det er viktig å beholde humoren

Uansett hvor hardt man er rammet av en psykisk lidelse eller andre former for sykdommer, så mener jeg personlig at det er viktig å ta med seg humoren. Selv har jeg masse selvironi, og jeg kan le så jeg griner av hva som helst bare det treffer min type humor. Vitser o.l. som har med sf å gjøre f.eks, jeg kan ikke annet enn å le av det, fordi mange av dem får fram poenget så utrolig godt. Jeg vet at det er så altfor mange som ikke tåler at noen spøker med noe så alvorlig som dette,og jeg skjønner jo dem også, så klart. Men for meg er det viktig å ha selvironien på plass. Det blir jo en slags overlevelsesmekanisme i det. Hadde jeg ikke kunne le av noe sånt, så hadde jeg vel gått under for lengst. Da hadde jeg bare kunne gravd hullet, kasta meg oppi,passa på at noen måkte tilbake jorda sånn at jeg kunne ha heist det hvite flagget. Nei, det er bare ikke meg. Man må jo passe på å leve mens man faktisk gjør det, selv om livet er pisshardt mange ganger. Og det er jo tross alt bedre å vente til man dør for real med å dø? Livet blir ikke akkurat bedre av at man gir helt opp og segner om død mens man ennå lever.Ja, og så må man også ta med seg litt temperament. Vise sin sterke kvinnelige side! Ikke faen om enkelt bare skal få komme her og komme her!
Så bildet over her er da spesielt en advasel til menn!! watch out, this bitch bites back!!!

Fant noe på en nettside som heter *agurkposten.no* som jeg tenkte jeg skulle dele med dere…

utdrag fra «hvordan oppføre seg på kino»

*Filmen varer vanligvis to timer. Du lider av spiseforstyrrelser hvis du ser det nødvendig å ha med deg mer enn én pose popcorn og én brus.

Jaja, man trenger vel ikke være sf for å ha med seg mer på kino da men..greit nok det…hehe.

Jeg må også bare legge til dette her jeg assa, fra politiloggen:

Det er praktisk med politi-skyss hjem når man sovner over sykkelen sin i Molde sentrum.

Han greide ikke å sykle hjem for egen maskin, mannen som delvis satt og lå over sykkelen sin i Sandvegen ved Hotel Nobel natt til søndag.

Da politiet ble oppmerksom på mannen i 03-tiden, kjørte de ham derfor like så godt hjem.

Nei, det er ikke alltid greit å holde styr på alkoholinntaket, og det skal jaggu ikke mye til enkelte ganger. Og de fleste vet jo det at man blir verdensmestre når man er full, så jeg skjønner godt at han trodde han kunne sykle hjem da. Dessverre innhenter realiteten oss ganske kjapt…hehe. Godt politiet fungerer som reserve-taxi når nøden er ute 😉

One thought on “det er viktig å beholde humoren

Legg igjen en kommentar

