det skjer noe…

Overlegen var også tilstede under time hos psykiateren i dag. Han spurte en rekk spm om depresjon..Han mener jeg ligger under kategorien bipolar. Pyskiateren min spurte noe spm fra en test, og jeg svarte ja på omtrent alle..noe han mente kvalifiserte høyt for at jeg har bipolar,med mest av den depressive delen. Resept blir forhåpentligvis skrevet ut om ikke så altfor mange dager. Men først skal overlegen ta en kikk på hva svarene min fra den testen…
Jeg skal halvere dosen min på anti depressiva, for den funker ikke i det hele tatt..så nå blir det å trappe ned helt på den, og gå over på stemningsstabiliserende. Så får jeg håpe at den vil virke. Depresjonen var veldig tilstede tidligere i dag også, så jeg tror nok det var ganske så innlysende på timen i dag også…

 

One thought on “det skjer noe…

  1. Håpe dei klare å hjelpe dej, overlegen å psykiateren.. Ingenting e bedre enn ei frisk å opplagt Laila 🙂 He kanskje en jobb til dej i Molde snart, men vi må ta de på msn innen mandag – finn dej vel. Kos dej me Ellen å be ho gi dej en go klem fra mej, ok? Masse gla i dej Lailami

Legg igjen en kommentar

