Første dag på jobb

Så var min første arbeisdag i barnehagen over.
Jeg startet dagen så fint med å gå hele veien opp. Og når jeg sier opp, så mener jeg oppoverbakke hele veien! Det tok ca. 1 t. å gå.
Jeg fant til og med fram til barnehagen. Der ble jeg tatt hyggelig imot av en morsom og åpenhjertig dame som er daglig leder. Vi fikk prata litt før jeg ble kasta hodestups i gang med å jobbe. Det hadde jeg allerede forberedt meg på, så det var bare morsomt syns jeg. Var på avd for de minste knøttene i dag, og for en herlig gjeng. Alle barna var veldig tillitsfulle og helt utrolig skjønne. De ansatte tok godt i mot meg, og prata og spurte. Jeg følte meg veldig hjemme der, og dagen gikk liksom sin gang,uten at de trengte å gi meg så masse arb.oppgaver,fordi jeg gjorde ting automatisk selv. Så jeg må virkelig si at den første dagen har gått strålende. Koslig. Skal tilbake igjen i morgen, men da på en annen avdeling med litt større barn. Litt mer utfordring å holde styr på dem vil jeg tro, men jeg skal takle det også jeg,skremmer de meg, så skremmer jeg tilbake…muahahaha. Kidsa der er kule 😉

Nå er det en liten mini bp på gang, før jeg skal traske meg ned til trening om ikke så altfor lenge. Det frister ikke så altfor mye å gå ned,for det høljer ned,men siden jeg ikke var der forrige uka, så må jeg få ræva i gir nå. Det svarte beltet kommer ikke av seg selv. Så da får jeg ha meg nedover å slå ut noen rette høyre og noen spenstige spark. Hoy hoy, kjenner allerede nå at jeg blir stiv og støl i morgen…og så skal alle disse kidsa dælje løs på i morgen attpåtil…jeg kommer til å bli et vrak,hehe.

3 thoughts on “Første dag på jobb

  1. Så bra at du er fornøyd med dagen:) Det høres så koselig ut å jobbe i barnehage. Har alltid hatt lyst til å begynne med kampsport. Ta noen bilder en gang hvis du får tid, hadde vært gøy å se:)

  2. lenesen ❤ sara ❤ jeg tenkte tanken om dette med bilder tidligere i kveld, og utrolig nok har jeg ikke bilder av meg selv i drakt eller noen *positurer*,hehe. Men det skal jeg fikse på etterhvert 😉

Legg igjen en kommentar

