på vei til senga…

Jeg fikk rett. I det jeg skrittet inn i butikken klistret hobbyen seg fast på meg. Hobby har en ting for meg..de kommuniserer med hverandre fra butikk til butikk. På den måten kan alle matbutikker ha en oversikt hvor jeg er.

Jeg tok hevn for angripet…jeg spiste den..rått og utenksomt. Faen meg var det godt også.

Har tilbring dagen sammen med ida og ville. Fikk oss en fint tur,men lille ville kunne glatt ha orket løypa enda en gang. For en ivrig liten tass. Dro ned til ida etter den lange turen, og vi satt å skravla masse og kosa oss med te. Koslig.

Sliten og forferdelig trøtt, så det blir ikke lenge til resignerer på senga. Mye søvn å ta igjen nå, så det skal bli godt. Har ingen planer for morgendagen faktisk, men siden jeg nå har vært uten varm sjokolade i et par dager så blir det hvertfall å fyre opp en liter med det. Må nesten prøve å få til å gå meg en tur også. Får vente å se an været.
I natt skal jeg få sove godt kjenner jeg. Er helt totalt sliten…utmatta og tom..

fikk faktisk kjøpt meg en fiiin kari traa bukse i dag, kongeblå…fiiiiine buksa.
3 thoughts on “på vei til senga…

  1. Hihi, jeg må le litt av deg og den Hobbyen altså! Dere er jo snart gift jo!! Og enig…. De er gode de Hobbyene.. ;)Har du søvn å ta igjen? Vært litt lenge oppe i det siste? *fniser* varm sjokolade ja.. Jeg er tom for min elskede rett i koppen. Katastrofe!Slit'an med ny bukse. Kari er jo kanonkul!… og du, takk for at du er deg.. 🙂 Du er snill du!

Legg igjen en kommentar

