Liker / liker ikke…?

-jeg liker gode varme høstklær

-jeg takler ikke fiskekaker (jeg grøsser bare av tanken)

-jeg liker å drikke vaniljesaus
-jeg liker ikke mullah krekar når kan vi pælme han ut av landet??!!)
-jeg liker å eksperimentere med ulike hårfarger (jeg har hatt knall rød,lilla og blå
hårfarge bl.a
-jeg liker ikke mennesker som tror de er noe (hva pokker tror de at de er liksom?!)
-jeg liker belly beans (og hvorfor har vi ikke dette i vanlige matbutikker i norge?)
-jeg liker ikke at så mange pinnsvin blir overkjørt i trafikken(kanskje en ide å
opprette små overgangsfelt for de stakkars små dyra??!!)
-jeg kan bare ikke fordra ari behn
-jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med *den sorte orm*
-jeg fikser ikke å drikke ren melk….(nå kjenner jeg brekningene komme..)
-jeg synes virkelig ikke at det er noe sjarmerende når dritafulle gutter kommer
og skal sjekke deg opp ute på byen, og de puster den pestbefengte ølånden rett
oppi trynet på deg og øynene er rødsprengte og går i hver sin retning…
-jeg elsker filmene *slipp jimmy fri* og *kill buljo*, jeg ler så jeg griner når jeg
ser dem..digger sånn sær humor.
-jeg er veldig fascinert av språk som svensk,irsk,skots,og nederlands.
Legg igjen en kommentar

