Valg…hmm..??!!

 

Da er det jaggu meg valg snart igjen..jeg synes det er valg hele tiden jeg assa..men det er jo sikkert ikke det da..det er nok bare meg, som ikke er noe politikertilhenger som bare synes jeg ser disse trynene på politikerne og alt de lover i øst og vest hele tiden..Jau jau…men saken er jo den at man skal velge…hva skal man velge?? Jeg kan ikke skryte på meg å være så veldig into politikk liksom, men det er jo selvsagt noen saker jeg har mine formeninger om likvel da serru..Men så blir det å finne ut av hvem som mener det jeg mener osv…Hadde jeg bare hatt mitt eget parti vettu, da hadde det vært et grei sak…eller..mange greie saker,men da hadde det jo ikke vært noe big deal å finne ut hvem skal stemme på..nei..Saken er nå engang sånn at jeg står i den klemma da, at jeg ikke aner hvem jeg skal stemme på..Her har jeg gått og hatt stemmerett i 14 år,men aldri brukt den..kan jeg bruke alle de 14 stemmene jeg ikke har brukt før nå??!! Neivel, det funker ikke sånn nei…crap. Neida, så saken var jo den da at jeg hoppet innom både vg OG dagbladet for å ta tester for å finne ut hvilket parti som landet nærmest mine meninger. Først vil jeg nå legge inn en klage til begge avisene fordi det var mye dere IKKE spurte om!! Viktige saker som det virkelig burde ha blitt lagt mer vekt på. Og hva pokker mente dere med hvertfall halvparten av de spm dere spurte om???!! Og ikke nok med det, tror dere ikke jeg ble sittende som et like stort spm.tegn. da jeg i den ene testen havnet på kristelig folkeparti (WHUUUUT??) og den andre fikk jeg SV som resultat…så her sitter jeg da…like uvitende og spørrende..hva skal jeg stemme??!!
2 thoughts on “Valg…hmm..??!!

  1. valg, ikke lett 😉 Les partiprogrammene til de alternative på nett. Det er det beste 🙂 De testene er ubrukeligTenker masse på deg Laila ❤

Legg igjen en kommentar

