a long kiss goodnight

Fikk en lang og god tur oppi Moldemarka i dag også, her er meg da vi kom fram til enden av veien vi gikk, svett og varm. Men glad for å ha brukt kroppen..

Den roen man har mens man er ute på en sånn tur forsvinner når man trår over dørstokken hjemme..da er det real life som gjelder igjen..Jeg mekekt meg som vanlig varm sjokolade da jeg kom hjem..og jeg fikk også lyst på popkorn..så jeg laga en megastor porsjon…jeg trykket i meg alt, samtidig som jeg drakk varm sjokko, men dette her er jo ikke noe å beholde for min del. Det kom fort opp igjen..Jeg kasta opp to ganger i dag..Matinntaket i dag er en fersken, en liten skål med kirsebær, en banan…kasta opp is,popkorn og varm sjokko..har også spist hobby så klart. Not a day without….
Jeg har brukt mye av kvelden med mine kjære på msn, så kvelden har gått på sitt viss.
Vallerganen virker for fullt i meg nå, så jeg skal gå å finne senga mi..klokken er blitt 05.30, og jeg har vært oppe hele natten,Jeg trenger en pause..
3 thoughts on “a long kiss goodnight

  1. Det suuuger at du skal ha det spnn, Laila, jeg blir sint nesten…..Vil banke "slemmen" vekk….. Uff…. Men det ER bruk for deg!! Jeg og alle andre engler trenger deg <3LOVE YOUUU

Legg igjen en kommentar

