tankenes kaos…

Dagene bringer ikke mye akkurat nå. Jeg våkner og står opp,men til hva? Ingen planer, ingen avtaler. Dagen bare går, og tankene bare kværner. Hvorfor? Hvordan? Jeg klarer ikke konsentrere meg helt om hva jeg skal gjøre, eller si, eller føle..Jeg er helt tom. Jeg føler jeg er i et vakuum akkurat nå. Jeg har hatt en vill helg i lillehammer, og en situasjon som skjedde de 2 dagen før jeg reiste..det som skjedde der gjør meg fortvila, forvirra, og trist. Jeg burde vel ha vist bedre til nå? Det er sånn det alltid blir med meg. Men jeg har alltid håpet, men hva hjelper det når det likevel alltid ender som det alltid har gjort?


Jeg har vært inne på modum bad sin hjemmeside i dag, bare for å lese litt, og se på kravene som stilles. Jeg blir trist når jeg leser..fordi jeg er da nødt til å rive løs i rutiner som er så innebygd i meg nå, og jeg må slippe løs på kontrollen over maten, og la følelsene gå sin gang uten å ta dem vekk på måtene jeg er vant å ta dem vekk på.
Jeg vet at å komme ut av dette her vil være det beste som kan hende meg, slippe løs alle demoner som herjer inni meg. Likevel er det utrolig vanskelig.
Men skal jeg komme noen vei her i livet, må jeg vel ta det skrittet som skal til og som fører meg rett vei.

Nå har jeg tatt en vallergan for å kunne sove godt i natt, jeg er så utslitt oppi hodet av alle tankene hele tiden, så jeg trenger den søvnen jeg kan få. For selv om man sover er man ikke fri fra SF…den følger meg også i drømmene..

Kanskje en dag er jeg fri?
One thought on “tankenes kaos…

Legg igjen en kommentar

