torden og lyn

Dæven som det har tordnet og lynet i molde i dag..helt crazy, men pokker så fint å se på. Jeg måtte sette meg utenfor for å se på det flotte lynet som danset over himmelen. Det er helt magisk når det er i gang.

Måtte selvsagt slå av tv og data da det var over huset her, og akkurat da var det veeeldig spennende på paradise hotell…makan, tenk å gå slipp av det!! Spørs om jeg får sove i natt nå da, blir vel liggende å vri meg i irritasjon fordi jeg mistet store deler av episoden, som må betegnes som tidenes beste serie på tv noen gang!
Ellers er det ikke stort å si, dagen har vært sykt varm, og da mener jeg varm!!! Det er faktisk hakket før jeg dør når det er så varmt. Jeg er ikke skapt for å leve i en sånn hete!
Attpåtil når det blir så klamt som det har vært ute nå på kvelden kommer knotten smygende. Jeg aner ikke hvor mange jeg har klappet jeg,men det ble nok en del. Tidligere, for noen dager siden var det myggen som gikk til angrep på meg. Har nå 7 store fine myggstikk på kroppen, hvorav 4 av dem er på rumpa/bakside av lårene. Hva faen har de der å gjøre liksom? Ikke nok med at jeg har myggstikk, jeg klarte også å sette rumpa rett på en lyspære her om dagen, og har nå et stort sviende sår i baken..*my ass is on fire*
3 thoughts on “torden og lyn

  1. Jeg haaaaater torden jeg!! For jeg blir stiv av skrekk når jeg hører det!! Er jeg alene hjemme, kjører jeg avgårde i bilen, for det er det eneste stedet jeg føler meg trygg :/

Legg igjen en kommentar

