Har ikke dævva enda.

Still very much alive. Har bare forferdelig lite å informere. Sitter med hodet nedi pepperkakeboksen, om det skulle være av interesse å vite? Tenkte i grunnen at det kunne være på sin plass å spandere på seg det etter en totimers treningsøkt. Ser derimot at jeg bør stoppe spisingen nå, for halvparten er allerede fortært. Jaja, sånn kan det gå. Pepperkaker er dessuten best før jul, og jeg spiser det ikke i jula, for da er det så mye som er bedre enn pepperkaker. Jeg har klart å holde meg unna marsipangrisen da, det må poengteres synes jeg.

Er litt tom i hodet for tiden, litt sliten og lei av det meste. Kobler ut med filmer og bøker. Maten er det opp og ned med, men det blir da noen måltider i løpet av dagen. Jeg blir jo tross alt sulten som de fleste andre.

image

13 thoughts on “Har ikke dævva enda.

  1. Hmmm… Har du smakt yoghurt naturell (helst den milde typen) med solsikkekjerner og honning på? Det er knallgodt. Kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men det er gjenkjenbart, det er det. Så derfor tenkte jeg at jeg kunne jo skrive en vits eller noe, eller et fint dikt, men så ble det dette egenkomponerte matforslaget i stedet… Og et egetkomponert dikt, det kan jeg alltids lage. Skal vi se…

    Høst, høst, rop med din røst, blås dine stormer – før du dormer!

    En hilsen i kvelden, jeg er sikker på at fantasien din tar seg snart opp! Håper jeg kunne være til inspirasjon og glede (hehe;))

    • Tusen takk for dikt, du er vel den første som har skrevet det til meg, hoho.
      Men det mat forslaget der, grøss og gru. Eneste som er godt av de ingrediensene er jo solsikkekjerne haha. Takke meg til pepperkaker da ja ;)

      • Jeg tror du kommer til å pli positivt overrasket om du prøver det, det er slett ikke så ille som det høres ut. Men du må ta godt med solsikkekjerner og honning på. Hehe, jeg fikk et litt sånnt innfall av omvendt humor, som når det egentlig er og har vært frustrerende tider. Og så slo den plutselig inn, og så trodde jeg du hadde skrevet noe negativt om høsten (men jeg ser jo i ettertid at du hadde ikke det), så derfor dikte. Kjekt å høre at jeg var den første da, men håper så klart du får mange, mange fler :)

  2. Unn deg selv pepperkakene du!;) Selv syns jeg pepperkaker er gode, men her erd et faktisk sånn at jeg liker kjøpepepperkaker best. Fysj og skam, hehe. Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men skjønner hva du mener med det å føle seg tom og sånn. Sender deg varme klemmer i høststormen!
    Og forresten, så syns jeg det er kjempebra at du, og andre, starter opp iksgruppe. Lykke til med arbeidet vedrørende det!:)

  3. Iiiik, har de kommet allerede?! Jeg springer til butikken asap!

    Unn deg de du, det har du fortjent :) <3

  4. Ja nå er de på plass ibutikken sammen med julebrus og alt det gooode.. :S
    unn deg det Laila, du har fortjent det :) :)

  5. Herregud ass, det er jo bare sykt at pepperkaker og julebrus kommer i butikkene i september. Jula varer i teorien fra sept-februar (nesten) om man tenker varer- det slutter aldri å sjokkere meg! Dog er pepperkaker digg da:) Og julebrus, HERREGUD DET ER DIGG:)

    Masse kjærleik forøvrig<3

Legg igjen en kommentar

