Off i go.

Dagen i går gikk i ett, noe jeg ikke klager på i det hele tatt. Kaffe med en god venninne, jeg fikk kjøpt en liten kladdebok til det blir oppstart av lokallaget, og en mascara. Tenkte det var nyttig å informere om. Dessuten fikk jeg et par timer med trening etterpå, for nå blir det tross alt 6 dager i Oslo, og null jern å pumpe. Men det blir kanskje noen gåturer da, må jo ut på fotosafari også, den starter allerede like etter ankomst i morgen, straka vegen mot Aker brygge. Får noen timer alene etter at jeg kommer til storbyen, før jeg skal treffe fine Marthe litt senere, før vi skal hooke opp med fine Tuva, hvor vi skal tilbringe natten før fagdagen på torsdag. Jeg gleder meg opp og ned i mente til å høre på foredrag med Finn Skårderud. Ooohhohohooo. Blir så bra.

Men først er det buss og togtur. Rævskrotten gleder seg ikke fullt så mye akkurat, men den holder vel ut denne turen også. Har jo ikke så mye valg. Får prøve og avlede den. Dessuten håper jeg på vindusplass, får mark av å sitte ved midtgangen.

Alrighty, jeg er nok et stykke på vei alt når dette postes, og jeg aner ikke når jeg får oppdatert neste gang. Time will show I guess. Dere får eventuelt bare savne meg litt i mellomtiden in case.

9 thoughts on “Off i go.

  1. Skjønner at du gleder deg til denne turen ja, når du til og med har kjøpt ny mascara…hehe ;)
    Nå er du jo i selve O-town i hele 6 dager. Ser frem til å se deg igjen, det skal bli hyggelig! <3

  2. Hei !
    Så fin blogg du har, du virker som en tøff jente :) Har vært inne her en del ganger å lest. Jeg var på fagdagen til iks idag, kjempe bra med mange dyktige forelesere !! Jeg så deg, kjente deg igjen fra bloggen din. Nesten så jeg følte jeg kjente deg etter å ha lest her inne og fikk lyst til å gå bort å si hei, Hehe.. Venter på å få plass på Modum, står på venteliste. Vet ikke om det tar så lang tid som de sa, men kunne visst ta en stund bare til vurderingsoppholdet.. Stå på videre :))

      • Ja, jeg kunne jo gjort det, synes bare det var litt flaut. Så om det var en som du synes kikka veldig, så var ikke det meninga altså.. :p

Legg igjen en kommentar

