So far so good.

Fortsatt ikke så fryktelig glad i helg, hvertfall når det er meldt opp i mot storm i kastene og jeg ikke har en dritt å gjøre. Kan jo alltids gå meg en tur og håpe på at jeg blåser veggi mellom, da blir det i det minste action. Har tenkt meg ned på trening da, så den muligheten byr seg vel uansett. Får det ikke mer morro enn man gjør det til sjæl visstnok. Jeg har ingen prosjekter å gjøre heller, men skal gjøre noen forsøk til på å få tak i en dame. Har prøvd 4 ganger uten hell til nå, tror hun er ganske så opptatt. Psykologer er vel gjerne det. Det er ikke min psykolog altså, henne skal jeg se på mandag.

Jeg er i grunnen sånn hvertfall nesten ferdig med et lite prosjekt da, for når vi får kommet i gang med lokallaget vårt (iks), så blir det også åpnet en blogg. Jeg har fått opp en mal, og puttet inn en del i den alt, men den er lukket. Tenkte at jeg skulle ta på meg ansvaret med å holde den oppe, men må vel diskutere det med de andre først så klart. Jeg er ganske så gira på og komme i gang nå merker jeg, finally skjer det noe liksom. Og når vi har fått gjennomført vårt neste møte, så blir det nok litt mer planlegging med temaer, og finne ut dager/datoer vi skal sette opp åpne kvelder. Blir så bræææ så. Digg at vi alt har lokale hvertfall. Neste oppgave blir også å kontakte så mange vi kan i ulike organisasjoner og helseforetak. Jeg har alt sagt ifra til min kjære eks-behandler om at han har med å legge ut info. Det var ikke noe problem da heldigvis, ikke at han har hatt noe han skulle ha sagt men…høhø.

Har ikke så mye på hjertet i dag, hvis dere da ikke har interesse av å vite at jeg nå er inne på min 6 dag oppkastfri. Går i grunnen greit nå. Og ja, jeg spiser. Så nå gjelder det og holde ut så lenge som jeg kan så klart. Vil jo så gjerne klare og holde meg langt og lengre enn langt. Jeg kjenner veldig på trangen, og kveldene er verst, noe det alltid har vært. Lyst på noe hele tiden. Men stapper da i meg frukt i håp om at det skal dempe suget noe. Som sagt, so far so good.

Får vel avslutte innlegget med søkeord igjen da, det er jo freddan after all.

snøfnugg – Jeg blir dritsure om jeg ser en aldri så liten snøfille dale ned på denne tiden altså! Den kan vente til 1.desember. Snøfilla altså.

pasienten syntes hun viste mye tannkjøtt når hun smilte og var ikke fornøyd med smilet sitt. behandlingen her – Driver du med behandling for den type problem mener du?

utslitt klarer ikke holde kroppen oppe – Fortvil ikke, jeg vet råd. Brett sammen kroppen og legg den ned.

det er lys ute sola skinner og sjøen er blå, vi går på tur og sitter under trær og drikker brus – høres jo vidunderlig ut, men hadde nok vært bedre med en iskald utepils.

sovemedisin på morningen – med mindre du har jobbet nattevakt, eller liker å sove deg gjennom skole/arbeidsdagen, så vil jeg egentlig fraråde deg akkurat det. Blir ganske søvning av sovemedisiner you see.

bulimi lukte spy – Øøøh…nå ble jeg nesten litt usikker på om du vet hva bulimi er.

hvorfor bli man spiseforstyrrelser – man blir vel ikke akkurat spiseforstyrrelser. Jeg har ikke blitt en spiseforstyrrelser, men jeg har en..

halebeinet ut – vil du ta det ut mener du?

nedenom og hjem igjen snegler – prater du med sneglene eller?

gullkorn fra barnemunn svigermor: En svigermor er en pytonslange i menneskeskikkelse. (Didrik, 6 år)

nummen på innsiden av pekefinger – Nei, men på utsiden av lillefingeren. Aner ikke hva jeg har gjort da, for det er ikke den lillefingeren jeg nesten fikk kuttet av..(Dumt å putte hånda oppi påleggsskjærere. Knivbladet er skarpt)

hvordan bli kvalm med vilje – Det vet jeg! Lukt på avocado! Brekker meg av tanken..

skriker du – Vent litt, så skal jeg sjekke…. Nope, ganske stille her jeg sitter gitt.

så får det bli krig da - Kremkrig?? I’M IN! Been there, done that. Festlig.

trenger jeg krykker når jeg er kjempe svimmel og ikke greier og holde balansen – Se svar lengre opp. (Brett sammen kroppen og legg deg ned)

For spesielt interesserte, så er fotobloggen pustet støvet av, og igang igjen.

«As I see it«

12 tanker om “So far so good.

  1. Synes også helgene er vanskeligere enn ukedagene, men denne helgen blir det tut og kjør fra morgen til kveld med kurs i Dyrekommunikasjon!!
    Stay strong og ha en fortreffelig helg <3

  2. 6 dager = kjempebra!
    Det er også fantastisk bra at du får til det du gjør med lokallaget, ildsjeler som deg er gull verdt for samfunnet (les: oss som bor i det, hihi) :)
    Girl Power!
    God helg!
    *klem*

Legg igjen en kommentar

