Sniken prøvde å angripe meg.

Veldig greit for meg at det er OL nå som det ikke er noe som minner om sommer ute. Jeg har vel aldri fått med meg så mye av et OL som nå. Det er vel knapt en eneste gren jeg ikke har fått med meg…I går satt jeg her i godstolen og hoiet og skrek for meg selv for hvert mål Norge scoret mot Sør-Korea. Jeg satt og gliste for meg selv, og småpratet litt om hvor insane Usain Bolt er der han løper så fort at fartsstripen har problemer med å holde følge. Jeg har sett hestetripping, og ping-pong, eller bordtennis som det heter. Jeg har aldri hørt om de aller fleste, men har vel nå fått med meg at noen av disse ping-pong folka heter Lin, Ming, Ping og Pong? Jaja, sykt å se på, jeg hadde vel blitt slått i svime av en sånn liten pong-ball, om en av de folka der hadde drylt den mot meg. Ping, pong, doing.

Jeg holder på med et lite «prosjekt» innimellom slagene, litt sånn prøve å få oversikt liksom. Så tiden går, nesten så glemmer å stikke ned for å trene. Ser på klokka, og så bare..*DANG!* Pakke-sekken-fort-og-komme-seg-avgårde. Utrolig nok har jeg alt hatt to treningsfrie dager denne uken, og ennå står helgen igjen. To dager sittende inne på gamperæva og glanet på tv, og prøvd å få litt oversikt. Tiden går, dagene har ikke føltes fullt så lange nå som tv’n mer eller mindre har stått på dagen lang, og jeg har brukt noen timer på å få litt oversikt i dette «prosjektet».

Er litt spent på neste uke, får litt mer konkret å se fram til, håper jeg. Så får vi se da. Jeg har også tannlegetime igjen, og oppstart med psykologen, og i tillegg skal jeg passe bikkjeskinnet til eksen. Jaja, blir mye turgåing på meg fra neste uke av vet jeg. Jaujau, dette var vel uhyre spennede å lese tenke jeg.

Maten går…så der. En dag går det bra, neste går jeg på snøra. Så en ny dag hvor jeg klarer meg, så tryner jeg igjen. Jeg får vel bare holde fast ved de dagene der jeg kommer meg helskinnet igjennom. Og ikke minst må jeg bare huske på at de dagene jeg hvor jeg ikke kommer meg helskinnet gjennom, men litt mer sånn lefsete, så er jo ikke hele dagen waste. Old news.

Helg, mer OL, trening, skriving, rydding, soving, and so on. Søkeord.

blod i arm – Jeg blir nesten litt bekymret om du ikke har det..

kan forutse ting skjebnen ingen tror meg – Hm, men kan du ikke forytse at folk ikke vil tro på deg? Kunne jo være greit å holde kjeft da liksom..

urolig følelse i magen fot som dovner bort – Har du foten i magen?? Er det det du prøver å fortelle meg? Mmm, skeptisk.

svelge edderkopper om natten – Her i forgårs så oppdaga jeg plutselig en edderkopp som var på vei til å fire seg ned over senga mi. Da jeg kikka opp, så stod liksom heeeelt stille i løse luften, og trodde sikkert at jeg ikke skulle oppdage den på den måten. Men jeg har øynene opp for edderkopper. Det tok ikke lang tid før det lå klistra oppi taket, så den rakk aldri å krype inn i kjeften på meg, men jeg er sikker på at det var planen hans. Den jævelen. En sånn snikende edderkoppjævel.

engler laget av gips og benmasse – Eeeh..benmasse? Kan man gå på et gravsted og spørre etter benresten man kan bruke da eller?

nå har jeg briller – Så nå ser du plutselig alt i et nytt lys?

hva betyr å kjøre buss – hm..du kødder, ikke sant? Good one.

gangsperre i hals – Jeg kan prate mye til tider, men kan ikke huske at jeg har blitt gangsperr av den grunn…

six pack uten snus – crap, det er derfor six-packen ikke vil krype fram ja..

kalium mord – er det som med gift da, at man heller det over i noens drikke, og så kreperer de før de rekker å si gaaaa….pang.

hvordan henge opp bilder i barnehagen? - Best å lime dem rett på veggen.

brekt tommel jobb – Greit å kunne gjøre et godt fotarbeid da kanskje..

kan man bli støl av b12 sprøyte – Smerter tenker jeg vi sier. Nå hadde det seg riktig nok sånn at jeg ristet febrilsk på hodet, og brølte et høyt og klart NEI, da legen foreslo B12 sprøyte for meg, så jeg gomlet noen piller istedenfor, helt til jeg ikke gadd lengre. Men jeg er sikkert på at man ikke bare blir støl, ellerblir øm i muskelen, men man er nok ganske nær på å dævve også.

hvorfor er jeg redd – Sprøyter virker på den måten. Grøss.

5 thoughts on “Sniken prøvde å angripe meg.

  1. Ææææhsj, edderkoppen! :(

    Greit å få med seg OL ja, selv om man ikke aner hvem 95% av folka er, hihi.

    Synes du er flink jeg!

  2. GØy å få med seg når Norge får gull da :) GOdt du oppdaga edderkoppen. Tok den på fersken. GOd helg! <3

  3. Da fikk jeg med meg fredagssøkeord, om så et par dager senere :) Urk jah ar også hørt det om edderkopper *kvalm*. <3 <3

Legg igjen en kommentar

