2-0 igjen.

Jadda sann, sånn skal det være. To nye dager, på rad, hvor jeg har hatt såkalte «gode» dager. To dager på rad hvor jeg har holdt meg fri fra overspising og oppkast. Det føles bra altså. Nå er jeg ikke heeelt der at yes, nå skal du se at du snart er oppe i 100 igjen, jeg tar en dag av gangen, og så tar jeg det derifra. Sånn det skal gjøres, og må gjøres. At jeg også har klart meg i dag, er bevis på at når det skjer hyggelige ting, så går det mye enklere. Når jeg ikke bare sitter å glor i veggen, ok, jeg er for rastløs til å gjøre akkurat det da, da hadde jeg seriøst gått på den istedenfor. Men ja, bare å sitte hjemme og trykke på pc, eller lese bok. Jeg gjør jo selvsagt det også, men det hjelper så mye mer å gjøre litt andre ting også. Jeg trener ganske ofte, så det hjelper jo også på så klart, men det blir som regel kun de timene. Når jeg kommer hjem, så er tankekjøret der like fullt igjen. Det er ikke lengre en selvfølge at jeg klarer å holde meg oppkastfri selv om jeg har hatt en treningsøkt. Det har sklidd såpass mye ut i det siste, at jeg igjen er der at «det spiller ingen rolle.»

Jeg hadde i utgangspunktet en plan om å gå meg en tur oppi marka her i dag, med kameraet så klart. Om det ble sånn ok vær. Sola skinte da jeg åpnet øynene i dag tidlig, men da jeg stod opp, så var den gjemt bak masse skyer. Jeg så små glimt av den sånn innimellom. Og da sank jeg liksom litt sammen da. Gaawd, skal jeg gidde? Tiltakslysten forsvant liksom sånn plutselig. Og såkom jeg på at pokker, det er jo jazzfestival, kanskje ex’n vil bli med ned til byen for å ta en kaffe og glane på livet? Det er jo en mye morsommere alternativ. Så da sendte jeg avgårde en melding da, og han ville bli med. Avtale i boks, sånn utpå tidlig kveld. 3 timer senere. Hva pokker skal jeg gjøre i de tre timene i mellom da? Jeg hadde alt sittet en stund å lest bok. Pc’n gadd jeg ikke åpne. Så da ble det en kort treningsøkt. Vel, 1 time er kort for meg. Spinne, spinne, svette en liter, sykle hjem, dusje, og så ut igjen. Jeg hadde ingen planer om noe utepils. Litt kjølig ute, og jeg var kaffetørst. Så det ble to kaffe på meg, før jeg ble så himla tørst og skulle kjøpe meg en pepsi max. Jeg kom tilbake med en cider. Dyr var den og, så jeg drakk den med andakt.

Så skulle vi ta bussen hjem da. Bare 40 minutter å vente. Haff. Da ble det en ny uteplass og en pils da. Plutselig gikk tiden gitt. Utrolig hvor fort den går når man sitter der og skal ta en halvliter…merkelig. Men da kom hvertfall bussen i det vi gikk ut. Vel hjemme (måtte mer eller mindre løpe hjem etter å ha gått av bussen, blæra holdt på å krepere) så var jo klokken alt blitt 21.30 den. Og da gadd jeg jo ikke akkurat løpe ut, og ned på butikken igjen. Og dermed var dagen i dag i boks også. Herlich.

Dette var meg vel et bra spennende innlegg vil jeg tro. Actionfylt så det holder. Blir kanskje mer action i morgen, da er det time med psykologen igjen, før hun går ut i 3 ukers ferie. Jaja, not that I care very much.

16 tanker om “2-0 igjen.

  1. Så greit å bare kunne sende en melding til xen og så skjer det noe moro :)
    Hurra for gode dager!
    klem

  2. Unner deg virkelig at du har noen gode dager! Som du selv skriver så tror jeg det vil bli mange fler :-) Jeg opplever også at når jeg gjør ting så er det lettere å ikke tenke altfor mye på hva man skulle ha spist eller ikke spist, men det hadde vært godt å bare kunne slappe av med samme virkning!

  3. Så fint å høre at du har hatt det bra. Du er så flink til å trene og gå turer og lese mm. Jeg blir så inspirert av deg :) <3

  4. Bra at du fikk en dag og kjempe bra for hver eneste dag som er spyfri, det er en kamp og hver eneste dag er en seier, flinka <3 <3
    Lykke til i timen <3

  5. Godt å lese at du har hatt en bra dag. Det hjelper på å jevne ut litt. Det er godt å ha noe å ta seg til :) Har selv erfart i bøttevis hvordan rastløshet kan bli demotiverende. Ønsker deg en super dag i dag og håper den blir enda bedre :)
    <3

    • Demotiverende.com..Ja, godt å ha noe å ta seg til, men når det blir det samme dag ut og dag inn, så blir det ikke fullt så gøy lengre…<3

Legg igjen en kommentar

