Magisk landskap.

Det ble fint vær, og vi kom oss avgårde på tur. 9 timer on the road, men noen stopp innimellom for å ta bilder, nyte utsikten, ta en kopp kaffe, en soft-is og gå på do. Og så ble det hele 4 fergeturer. Har fått tatt en del bilder, for det meste fossefall. Jeg elsker fossefall. Så mektig, så magisk.

Jeg har vært skikkelig turist blant alle de andre turistene i dag, og jeg ble like fascinert som dem. Nesten. Jeg er jo vandt med den norske fjellheimen og naturen vi har, men pokker så flott det var. Jeg har aldri vært i Geiranger før, og det er noen år siden jeg var oppi trollstigen sist. Fotomuligheter så det holder. Jeg ønsker meg en ny linse, som zoomer lengre enn mitt gjør. Et enda mer fancy kamera hadde ikke vært å forakte heller. Men det får bli senere. Jeg klarer meg fint med det jeg har nå.

Det har virkelig vært godt med en fin og minnerik dag.

 

Bilde 1) Geiranger 2) Gudbrandsjuvet 3) Trollstingen 4) Trollstigen.

26 tanker om “Magisk landskap.

  1. Utrolig fine bilder!!

    Var på Norge-ferie (fra vest, til nord), for to/tre år siden, og vi har en helt sinnsyk fin natur! Var innom de stedene som du har lagt ut! Landet vårt er virkelig vakkert!

    *klemmer til deg*

  2. Vestlandet er så utrolig flott! Skjønner ikke at folk drar til utlandet på ferie, når vi har så mye fint å se på her hjemme. Godt å lese at du hadde en fin tur! :)

  3. Nå ble jeg nesten litt misunnelig! Men, bare nesten.. Fordi jeg unner deg alle gode opplevelser og øyeblikk!
    Og setter utrolig stor pris på at du deler dine fantastiske bilder :D <3

  4. Det høres faktisk helt magisk ut den turen du var på!!!
    Har selv vært der, og blir ALDRI lei av den utsikten!!
    Forresten så kom jeg til å tenke på noe. Det at du sier at du klarer å nyte naturen er faktisk et friskhetstegn. Du klarer å se det vakre rundt deg, kontra å bare fokusere på deg og ditt! You rock on girlfriend :)) <3

  5. Norges natur er så inderlig vakkert, og jeg har sett aaaaltfor lite av det. Én gang vil jeg reise Norge rundt, for å oppleve og for å ta bilder :-)
    Bildene var kjempefine – det så jo ut som postkort :-D Og FOR en utsikt <3

Legg igjen en kommentar

