En liten utfordring.

Jeg tror nesten jeg har fått solstikk. Det stikker hvertfall noe så grønnjævlig i hodebunnen. Sola har vel svidd seg halvveis ned i hjernebarken på meg. Solbrent i topplokket. Lurt å drite i å slenge capsen på hodet når sola steiker på himmelen. 28 grader, og jeg har vært ute i 7 timer. Trynet føles som en rosin, en rød en. Når andre får energi av solvarme dager, så tappes jeg. Jeg blir trøtt og uopplagt pga varmen. Men jeg klager ikke altså. Her har vi sommer sånn ca. 1 gang i uken, så prøver å nyte det. Nå tar det nesten helt av her, for det har vært fint to dager i strekk, og jaggu er det meldt fint til i morgen også. Jeg fikk sove sånn omtrentlig 3 timer i natt, så skrotten mangler sånn ca. 80% energi i dag. Rundt 12 timer søvn på 3 netter er litt vel i underkant for min del. Men nå har jeg heller ikke tatt noe å sove på de kveldene, og da blir det ekstra vanskelig å sovne. Sånn innimellom så prøver jeg å la være å ta noe, det beste er jo tross alt å kunne sove uten å måtte ta noe. Det blir nok ikke mulighet til å sove lenge i morgen heller, for blir det fint vær, så stikker vi vel avgårde på tur ganske tidlig vil jeg tro.

Nå sitter jeg her og vurderer på om jeg skal stikke ned på trening en tur, kanskje jeg klarer å skrape sammen litt energi til det. Nå har jeg jo tross alt hatt to treningsfrie dager allerede denne uken, og det blir jo ikke noe i morgen, så da bør jeg dra ned en tur etterpå, hvertfall for å få en liten økt. Orker ikke sitte inne resten av dagen og glo i veggen heller.

Hærregud, i dag har jeg pokker meg overgått meg selv. Jeg har spist 1.5 hjemmelagede horn med tacokjøttdeig og ost i. Kjente en del på ambivalensen, om jeg skulle la være å spise, om jeg skulle spise noen knekkebrød eller våge meg på disse hornene. Jeg våget. Med hyggelig selskap, så går det litt enklere. Det har selvsagt gnagd litt i meg resten av dagen, men spist er spist. De ble selvsagt beholdt. Vel, nå er det jo ikke akkurat en selvfølge at de ble beholdt, for tanken på å ikke beholde var til stede, men jeg skjøv den tanken fra meg. Jeg klarte heller å begrense inntaket, sånn at det ikke ble for mye, sånn at det gikk galt. Fornøyd? Nja, delt. Men det går greit, jeg fikk ikke panikk, så da får det være bra. En utfordring gjennomført og bestått.

Her i stad satt jeg og vurderte på om jeg skulle ta sommerferie fra søkeord, men denne uken har det jaggu meg ramlet inn en del jeg kan ta med, så da ble det ikke et fredagsinnlegg uten. Det er nesten så jeg selv ikke får fredagsfølelse heller, om jeg ikke tar det med…så da kjører vi på da.

 

hånda nede i en potetgullpose – denne jenta har aldri stukket så mye som en finger i en potetgullpose i hele sitt liv.

jeg er innlagt på dr høst fysioterapeuten er søt – og hva synes du jeg bør feile for å søke meg akkurat dit? Bør det være meget ille? Jeg tar selvsagt utgangspunkt i at vi snakker om en søt mann her.

jeg er ikke intrisert i deg lenger for jgeg er jo ikke interu – Nå er jeg en smule usikker på hva interu er, men det er sikkert en glimrende grunn til at du ikke er interisert.

nye tenner på en time - Ja, man kan få kjøpt sånne draculatenner på lekebutikken. Da får du nye tenner på under en time til og med.

menn er menn og menn bør vaske huset – En mann kan gjerne komme og vaske hos meg. Jeg synes virkelig det er stappkjedelig å vaske..

hvorfor spør du meg når du vet jeg har ikke det bra – Jeg er møkknysgjerrig, og kanskje hadde humøret ditt ombestemt seg.

finner du ikke posten er det ingenting å kjøpe – Nei, hvis postmannen skal drive å gjemme posten, så kan jeg bare glemme å finne noe i butikken, det sier seg jo selv. All mat forsvinner da. Klær også har jeg hørt.

alt jeg ønsker er for deg å kaste meg ned, rippe hver eneste klær artikkel off, bite halsen min, – Jeg er meget interessert i se at du biter deg selv i nakken jeg da….

nedslitte tenner løsninger – som sagt, lekebutikken.

har du hørt om vitser – Nei, er det morsomt?

manisk depressiv kjørte hele familien sin i dass – De må ha hatt en jævla svær dass..

kan man svelge gelefisk omega 3? – Ærreu gærn, de er til pynt.

tå ute av ledd – Den vil sikkert ha en liten pause. Den faller nok på plass igjen etterhvert skal du se.

tusen takk for at du gjør dagen min bedre – Skulle bare mangle, det er jo derfor jeg kom til verden.

 

Jeg tror jeg dævver av varme, så jeg tror jeg skal røske vekk pc’n fra fanget og løsrive meg her.

12 thoughts on “En liten utfordring.

  1. Så kjekt at dere har sommer da, selvom det kanskje er en litt høy dose varme. Vi har helt passelig i Bergen. Du var kjempeflink som utfordret deg selv. Og som klarte å stoppe før det ble for mye til å beholde :) <3

  2. Varme er grusomt. Alle blir gladere jo lengre opp gradestokken kryper, men jeg blir bare helt utslått av det. Men, alle andre er glade da. Det er jo en fordel med det.

  3. Flinkeste.com <3
    Ah, misunner deg varmen ja. Her er det ikke mye som kan minne om sommer…
    Ønsker deg en nyydelig helg Laila :) <3

  4. Jeg blir sånn som deg når det er varmt. Det er søren meg slitsomt…
    Håper du får en fin lørdag og sankthans feiring <3
    Jeg skal tilbringe min på sofaen med kleenex og hostesaft :\

Legg igjen en kommentar

