En bit lykke.

Aner ikke hvor lenge siden jeg ute og drakk noen pils sist. Eller jo, nå kom jeg på  det, i Oslo, på Metallicadagen. Men her i Molde, holy crappa-ronies. Mange måneder. Ble jo rent på en snurr vettu. 4 halvlitere, og jeg lo så jeg nesten grein. Husker ikke hva jeg lo av, men det var sikkert gøy. Kanskje var det av guttaboys som spilte der vi satt på en uteplass. Den ene med en skyhøy hanekam, og han andre med en hankekam-look-alike. Dvs, 5 pigger. Jeg måtte le da han med hanekammen dro fram gitaren for å småklipre litt, og da han reiste seg, så kom gitarhalsen mellom piggene til minstemann, og han bare «Auuuuuuu». Og jeg bare..da har du mye hårspray assa, nå det faktisk gjør fysisk vondt at noen kommer borti håret. Men han var vel knapt 14 år, tynn som en bengel og syntes vel håret var uberkult. Det var en komedie av dimensjoner. Komisk kan du si.

See what I mean? Fønny shit. Pils. Fyller opp blæra mi. Jeg løp på dass som en tulling. True story. Sånn har det alltid vært, så nå vet du det også. Blir jeg borte i løpet av en fest, så er jeg alltid på dass, jeg løper som regel ikke vekk fra festen, selv om det også skjer så klart. Men det er bare å banke på døra på dassen, jeg befinner meg som regel der. Og sattan så kaldt det blir når jeg sitter ute sånn og drikker. Når sola finner det for godt å forsvinne altså. Trodde jeg skulle fryse på meg drittunger. Gikk som en helt hjemover, ikke at annet er mulig når jeg går sammen med eks’n, han går som vi hadde gammel-Erik selv i hælene. Maraton.com. Men det var i grunnen positivt i går da, for jeg trengte jo å slippe løs blæra igjen. Gadd liksom ikke plante rævskrotten i veikanten heller, hadde jeg tatt to pils til, så kanskje..typisk meg å sleppe løs blæra der jeg finner det for godt når jeg er på en kanelsnurr. Ja, det var en fin nattahistorie om min fintfølende blære. Sikkert veldig informativt vil jeg tro.

Solbrent ble jeg også. Typ hakket før jeg brant opp. Greit det var fint i går, og jeg var ute og syklet, og satt en stund på stranda og kikke på krabbeløp, men sola var visst sterkere enn meg. Nå blir jo jeg solbrent bare det er meldt sol, men jeg glemte faktisk å smøre meg. Var ikke i tankene mine en gang. Jeg smørte meg da jeg stakk ned til byen med eks’n da, men da var det mange timer for sent. Huden er knall rød, typ hummer. Ikke at solfaktor 50 hjelper uansett altså, men ja…Insane solbrent liksom. Djeeez, nå kommer det masse info dere virkelig har nytte av her gitt.

Maten…nje, njo, nja..pils er mat, eller hur? I går var den en fin stor porsjon hvertfall, selv om jeg fikk i meg litt sånn vedsiden av også. Jeg dævva ikke av sult, og kroppen segnet ikke om. Nå mister jeg litt matlyst i varmen, men altså, sånn blir det noen dager. Ingen planer om å drikke daglig liksom. I dag er det back on track. Hva nå det enn er. Trening blir det også, no need to say at jeg ser fram til det. Øke vekten enda litt til, med muskler. Oh joy. Vektoppgang, muskler eller ei, not fun. Men jeg fortsetter jo å trene styrke, så kan jo bare takke meg selv. Tusen takk Laila, du er så flink at jeg får fnatt her jeg sitter.

Nuh er det pokker meg helg igjen, vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg kommer meg jo gjennom, finner vel på noe å gjøre, som alltid. Jeg bør vel kanskje bare unngå å sitte for mye i sola for å brenne hud….Anyway, denne fredagen har jeg faktisk raket sammen noen søkeord igjen. Nå er det jo sånn at det er en sjeldenhet at jeg glemmer det, eller ikke orker, men altså, nå gadd jeg. Flaks for deg som trenger det for å huske at det er fredag. I couldn’t really care much.

 

blokkfløyte vits – Ja, hele blokkfløyten er en stor vits, verste oppfinnelsen ever? Gud bedre, gnagsår i ørene.dom

hva smaker troika sjokolade – Gawd. Heaven? Har faktisk ikke spist troika på hundre år, og jeg som var hekta?? Avvenning.com

sitte lenge åvente påfisk hved have - Seriøst, ser jeg ut som en som har tålmodihet til å vente på en jævla fisk?

notatene mine – Skulle jeg likt å lese dem mener du? Kjenner at jeg får mark ved tanken..

kjøpte jeg på kreta – Joo, et par «Versace solbriller. «Best the is, real thing» Jeje, tråkker jeg på dem, så hjelper det ikke hvilket merke det er.

du var så lita, du var så god. du var så mye mer enn jeg forstod - Aaalrighty, takk til deg.

noen mennesker kommer inn i livet ditt - Nå kødder du med meg? Stygt å lyve i tilfelle..

(det står så trykt og godt) – (Are you sure? Jeg kan fort finne på å rive det ned.)

vinduene i rådhuset i oslo – Crap. Ok, ja, jeg bøffa dem, det trengte du vel strengt tatt ikke nevne her..

trodde du hadde glemt meg – Hvem sa du?

aner ikke hva skal svare henne - Kan du grave i hjernebarken og huske hva hun i det hele tatt spurte deg om da? Kan være en fordel mener jeg..

perler i blåskjell – Gawd..memories..søstern og jeg (og venninna mi en sjeldent gang i blant) brukte å raske sammen blåskjell vi fant i fjæra der vi har hytte. Vi banka livshiten ut av dem alle sammen, og gravde etter perler. Jeg samlet en liten flaske helt full av dem. Jeg burde vel vært millionær nå?

muskel innside lår forsvinner - Lurer på om det var den jeg så i en grøftekant her tidligere i dag…want it back? Mulig den er ihjæltrampe nå da, eller spist opp av sultne brunsnegler..

jævlig oppteden får ikke noe med de som de utøver stygge handlinger mot – Hvem, hva, hvor sa du? Du mista meg. Jeg ligger å kave i grøfta, gnager på lårmuskelen..

deilig å være forelska i deg – Ja det kan jeg levende forestille meg du. Dagens lættis.

det sa pang i hode mitt – Oisann, watch out, brainmess lose liksom.