Endring done and done.

Jeg gjorde det pokker meg. Endret bloggen altså. Veldig uvant, men det går seg vel til håper jeg. Alt som lå inne på den forrige ble med over gitt, så slapp å gjøre noe mer ut av det heldigvis. Nå er menyen på høyresiden plutselig, ble jo helt speilvendt jo. Men det var faktisk det jeg var vant med fra den første bloggen jeg hadde på blogspot også, så det vil kanskje føles riktig etterhvert? Jaja, blir jeg ikke fornøyd, så er det bare å endre den igjen.

Kom meg jaggu ut på en sykkeltur i dag også, vurderte litt sånn fram og tilbake, kikka ut på været, ville sola holde seg sånn noenlund på plass, eller ville regne skylle over meg i bøtter og spann mens jeg var langt hjemmefra? Ikke særlig kjekt å sykle når det plaskregner synes jeg, ikke nok med at jeg blir søkkings av regnet, men det spruter jo verre enn verst når bakhjulet bestemmer seg for å huke tak i regnet som ligger på bakken i tillegg. Joda, jeg har en bakskjerm, men det er bare unødvendig stæsj virker det som. Jeg må også si at jeg var vanvittig støl i beina etter at jeg har syklet til og fra trening noen dager denne uka. Nedover til trening går det jo veldig greit, da triller jeg for det meste, men hjemover? Gawd have mercy. De som har vært og besøkt meg vet hvor langt og bratt det er opp hit. Om jeg går av sykkelen og triller den? Never. Pusher meg til jeg kjenner melkesyra sive ut av lårene, true story. I tillegg hadde jeg en økt med trening av ben i går, på treningssenteret altså. Men jeg kunne jo ikke bli sittende inne og stirre i veggen i dag av den grunn. Da hadde jeg gått bananas tror jeg. Av kjedsomhet, og sykdomhet. (Fant jeg opp et nytt ord nå?)

Halve grunnen til turen var å ta bilder. Jeg syklet opp til en plass som heter Skaret, and you guessed it. Opp, opp, opp. Running up that hill. Eller sykle. Dermed ble sånn ca. 70 % av turen i oppoverbakker. Opp, opp, opp, helt hjemmefra opp dit. Så litt rundt, og opp, der oppe. Så litt flatt, så litt ned, typ helt ned, og så ooooopp, ooopp, opp igjen. Det ble mye opp kan du si. I tillegg var jeg innom butikken da jeg kom ned, dermed ble det typ 3-4 kg i sekken i tillegg til opp, opp, opp. Det blir tungt og mye opp det skal jeg si deg. Når har jeg lammelår. (Lam i lårene, som i kanakkas, melkesyra ligger igjen nedi bakken, utenfor her. Nå blir det fotball legger, kanonlår og stålrumpe. Kraist. Men det er deilig å komme seg ut da, ta en utetrening/ aktivitet. Og den følelsen når jeg tråkket på som en helt og føyk avgårde i en lang nedoverbakke, med vinden i trynet så tårene trillet, musikken på full trøkk i ørene, og trær og biler raser forbi. Da kjenner jeg på frihet. Og synger selvsagt, i håp om at ingen av bilene som kjører forbi har vinduet åpent..skjønt de hadde vel ikke hørt forskjellen på meg og ei kråke. Kun en ting irriterer meg litt hver gang jeg er ute og sykler. At uansett retning jeg sykler i, så er det pokker meg alltid motvind! Hva er greia? Turen blir jo dobbelt så hard fordi du må kjempe mot kreftene i vinden hele tiden. Men jeg ga meg pokker ikke altså. Jeg gikk av sykkelen kun for å ta noen bilder.

Og en god ting til. Butikkturen gikk strålende. Selv om jeg vandret litt hit og dit, og lurte og vurderte, så ble det kun med det. Det var jo heldigvis ikke plass til mer i sekken heller. Hadde jo hele to stykk fotoapparat der også. Kjenner at det begynner å krible litt i meg, trang til å overspise og kaste opp, men nuh er det forsent anyway, for jeg orker ikke gå ned på butikken, dessuten stenger den som ligger nærmest meg, om kun 4 minutter. Ikke vil jeg sløse vekk mer penger heller. Det har gått nok galt de siste dagene, så jeg trenger denne pausen her nå. Jeg må nok bare holde ut. Kjøpte meg noen kjærlighet på pinne, og en pose med drops da, det hjelper litt når det verste suget kommer. This day I win.

39 tanker om “Endring done and done.

    • Skal en ut på sykkeltur her i Molde, hvertfall for min del, som bor litt opp i høyden, så er ikke motbakker til å unngå..TAKK :D <3

  1. Så fint de blei! Du ser jo ut som en body-builder på bildet, bli rett misunnli på musklane dine! Du he vør flink i dag, stolt av dej <3

    Go helg snuppa mi :)

  2. Niiice! :D Digga det nye blogg-designet ditt <3 Skjønner godt behovet for endring ja. Du har jo starta på noe nytt nå og da er det ikke vits i å dra med seg gammel "baggage". Feng-shui ;) Gotta love it <3 Hehe, headeren din var helt råå <3

  3. Du ser jo helt rå ut. Sjekk de skuldrene og de overarmene. Wow. Snakk om forvandling. Og glimt i øyet :-)

    • Ja, det blir litt muskler når man trener styrke. Mest fornøyd med ryggen btw ;) Øvre del vel og merke. Glimtet i øynene har vært der hele veien vel?

      • Jeg synes du skal være fornøyd med hele *du*. Ser veldig bra ut hele jenta. Fit og fin! Rart om ikke dette gjør utslag mht. selvbilde og selvtillit :-/ Det er jo ofte slik at et godt utseende medfører trygghet både i forhold til seg selv og andre. Jeg ser også at du er en ressurs for andre som har kommet i lignende situasjon. Stå på videre. Er det noe jeg ikke begriper, så er ensomheten din. Ei slik toppers jente burde være omsvermet som få. Kan det være noe med byen du bor i?

      • Vel, det kommer jo an på øyet som ser, eller hur? Om andre synes jeg ser fit og fin ut, så er ikke den min oppfatning av meg selv. (Men takk for komplimentet :) ) Og ja, det er byen, det største nettverket mitt har jeg nok i Oslo :)

      • Glimt i øyet har du hele tiden hatt !! Det er riktig. (Glemte den der i forrige innlegg) Skråblikk på tilværelsen og ordet i din makt. Du er flink til å ordlegge deg og vinkle ting på en humoristisk måte. Av og til kan man nesten lure på hvor du tar alt fra. Det blir vittig bare du skal beskrive en busstur jo :-)

      • Bussturer kan være vittige altså, hvertfall den bussturen jeg hadde hvor bussjåføren snakket i typ 20 minutter i mikrofonen sin. Han forklarte ALT om hvordan doen virker, at tanken med dritt og piss ligger under gulvet, om alle søppeldunkene ved hvert sete, om hamrene ved ruta, in case of emergency, hvordan slå ut ruta, sånn i tilfelle vi skulle bli sperra inn og ikke kom ut dørene, om et tre f.eks blokkerte. Osv osv osv. Jeg lurte da på om mannen var helt god…

Legg igjen en kommentar

