I ekstase, snart Metallica konsert.

Vet ikke helt hva jeg skal si om dagen. Det er mye indre kaos, stress, uro. Når det er sånn, så går selvsagt utover maten. Jeg er matlei, samtidig som kroppen hele tiden suger etter mat. Utrolig frustrerende. Det har gått veldig dårlig den siste uken, og jeg har ikke klart å hente meghelt inn igjen. Det drar meg selvsagt enda lengre ned. Jeg blir ikke liggende nede, det er bare så vanskelig å holde seg oppreist. De to ukene på Modum var jo på sett og vis nyttige, samtidig som de dreide seg om traumet, og der fikk jeg jo ikke mye tid til å jobbe med det, og dermed står jeg litt i løse luften og kaver nå. Jeg har åpnet opp om noe, men ikke fått begynt å jobbe med det. I tillegg ligger det en del andre bekymringer på meg, så samlet sett blir det kaotisk og vanskelig å håndtere. Når jeg i tillegg står veldig alene, så sier det seg kanskje selv at det blir enda vanskeligere. Jeg har ikke time med behandleren min igjen før på fredag, jeg vil klare meg fint fram til da, for i morgen reiser jeg til Oslo, og skal tilbringe dagene fram til torsdag med fine mennesker. Etter det vet jeg ingenting. Jeg er veldig lei tilværelsen her.

Jeg gleder meg nå bare helt sykt til å reise til Oslo. Jeg fyker avgårde i morgen ettermiddag. Skal bo hos søster’n med family. Blir kjekt å se dem igjen, og få tilbringe tid med tantebarna ( de kaller meg tanto Laila, hoho). Det er alltid godt å komme seg litt vekk fra Molde, oppleve noe annet, treffe andre mennesker. Jeg har veldig lyst tilbake, men da er det ganske mye som må på plass for å få det til. Så tiden får vise…Anyway, på onsdag er det klart for Metallica konsert, og sattan i gatan som jeg gleder meg!! Billetten er lagt fram på bordet her, bare sånn at den ikke blir glemt liksom. Målet er også å prøve å få til å treffe en av mine beste venninner, sånn at vi kan henge sammen under konserten. Det er en evighet siden jeg har sett henne nå, hun har jo selvsagt flytta helt ned i huttiheita (Sandnes), da bør vi klare å treffes, og være sammen når vi begge to skal å se på heltene våre. Headbange og bli ødelagt i nakken mens vi begge to sikler på James Hetfield. Thaaa maaaan I want to marry.

Svoger’n min, som også skal på konserten sammen med meg, la ut Metallica’s spilleliste på facebook i dag, så nå har jeg oversikten. Har nå sittet her og hørt på en del av sangene, og det kribler fra topplokket og helt nedi tærne, det kommer til å bli så rått!! Det er visst meldt fint vær også, så det kan ikke bli annet enn helt konge. Det er vel best å ha på seg gode sko som jeg kan hoppe mye i, uten av føttene blir helt ødelagte..Om det er noen flere der ute som skal på konserten, og lurer på hva de skal spille, take a look:

Ser virkelig fram til å stå der og være forelsket igjen i noen timer. Jeg har vært på konsert med dem en gang tidligere, på Roskilde festivalen for noen år siden, og jeg var i ekstase da også, det kommer ikke til å bli noe annerledes denne gangen.

(Bildet er hentet herifra)

HOTSTUFF INDEED.

18 thoughts on “I ekstase, snart Metallica konsert.

  1. Det er vondt og ha det slik, utrolig dårlig timet av den nye psykologen.
    Jeg håper konserten gir deg den oppturen du trenger, og ja det er meldt knallvær i Oslo hele uka.

  2. Håper du får noen fine dager i Oslo! Nå er ikke jeg noe Metallica-fan, men har vært på konsert med et av mine favorittband og det var virkelig en opplevelse. Håper konserten blir kjempebra, og at du koser deg i Oslo!

    Dumt at det blir en sånn kjip oppstart med den nye psykologen, men kanskje det går greit siden du har noe å fylle dagene med denne uka? :) God tur!

  3. Godt å ha noe å glede seg til i tøffe tider :) De er flinke og bare rå, håper du får koset deg kjempe mye :) gleder meg til å høre hvordan det har vært :)

  4. Vond situasjon du er oppi nå… En får følelsen av at det meste går imot på alle kanter. Hang on….<3 Å stå alene i kaos er mildt sagt jævlig. Godt du i det minste får denne oppturen i kommende uke!!! Metallica er stort da ;-) Og så får du være med gode mennesker.
    Håper du klarer å unngå dømme deg selv for at det går dårligere med maten. Det er veldig forståelig at det blir vanskelig å holde orden der nå. Bedre tider er på vei,jeg kjenner det på gikta ;-)
    Gode tanker i store mengder sendes deg <3<3

  5. Unner deg virkelig den konserten! Nyt den til det fulle, og ta så mange bilder som overhodet mulig! <3

  6. Ønsker deg en riktig fin tur nedover i morgen!!
    Forsøk å glem alle nedbrytende tanker nå denne uken; fredag kan du starte på ann igjen ;) (enklere sagt enn gjort,,,men,men)
    Pling på om du får litt tid til overs, så kanskje vi sees!!
    Klem <3

  7. HOLY SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!! den lista ser bra ut:))) gjett hvem som har fått seg billett :D men har en driiit periode eg også, alt har bare sugd etter modum,så klarer ikkje egentlig å glede meg… gruer meg faktisk en del :( klem

    • WOOOHOOOO!!! Så bra!!! Hvem skal du sammen med? Siden ting er så crap for tiden, så gleder jeg meg villt til at noe kjekt skjer..Liker ikke at det går dårlig med deg. Sende meg mld på fb? <3

  8. Håper du får noen fine dager i Oslo med knallvær! :) Og så håper jeg du får rett behandling snart. <3

Legg igjen en kommentar

