«Lurt å stikke fingeren i halsen»

Nå er det bare 19 fuckings dager igjen til Modum,nervene begynner virkelig å stålsette seg,og jeg får mer lyst til å grave et hull i jorda og leke stork enn å henge med på dagene som går. Jeg har fått gjort unna en del ting som jeg måtte få gjort,og jeg kan nå senke skuldrene litt på akkurat det området,fordi jeg er ferdig med det. Mandag skal jeg ha time med behandleren min igjen,og det blir nok siste time med han som behandler…Når jeg er tilbake i januar vil vel han være ferdig med å ha pasienter,og jeg vil få ny behandler. Blir rart,men forhåpentligvis vil jeg også bli fornøyd med den nye,ellers er det jo ikke verre enn å få byttet. De jeg aller helst ønsker kan jeg ikke få,fordi han ene holder på med grupper,og han andre er i akutt teamet..jaja,det finnes jo flere flinke der nede,så håpet er ikke ute liksom. Til uka skal jeg også til tannlegen igjen,også noe som kan bli siste time før jeg fyker,med mindre han vil ha meg inn på en time til,skulle ikke forundre meg i det hele tatt,han er truende til det. Men først er det helg. Og inngang til helg betyr innlegg med søkeord. Halleluja. Her er ord folk har søkt på den siste uka,og på et eller annet snedig vis har ført dem inn på besøk i bloggen min:

la la la la louder – hvor høyt skal jeg liksom sitte her og kauke da mener du? Skal jeg vekke de døde opp fra grava da eller? Ja jeg bare spør jeg..

begravelse antrekk – kiste? Jeg mener,den døde er jo liksom innkledd i kista…

god oppskrift – ja,det er de som er best ja. Dårlige oppskrifter suger som regel.

gruer seg.com – Ja det er mildt sagt!

nettkamerater – spørs om jeg ikke har en haug der ja. Har ikke venner in real life.

ikke naken – faen,sitter du å glaner på meg en plass nå,eller er du synsk?

ingen av mine venner har vært utro – næhæi…flott å høre at vennen dine er trofaste da,hadde jo vært kjipt for deg om de var utro mot deg.

dr phil deadly thin – Nei du,da tror jeg du bør ta en ekstra kikk på han gitt.

kj djevelens lille svarte boka – aldri sett noe av den kj boka jeg,og jeg har lest mange bøker. Skal se etter den da,høres bra ut.

tenkende demper gaffel – nå mista du meg gitt..

fraser som nå er det depresjonen som snakker – du får si noen fraser tilbake,sånn at depresjonen holder kjeft tenker jeg.

avføringsmidler passiv tarm – Jeg skal love deg at tarmen er langt ifra passiv om du dytter i deg avf.midler..

koble oppvaskmaskin – hvilken oppvaskmasin? Den jeg ikke har da eller? Kobler inn meg selv for å vaske koppene innimellom da..

gestikulere spania – litt vanskelig å gestikulere spania gitt,litt usikker på om noen ville ha skjønt det om jeg hadde kavet og veivet med armene for å prøve å lufttegne omrisset av spania liksom..

scerts senskaderser jeg ut som et opplysningskontor??

nordiske neseform – ja,jeg har hvertfall ikke an afrikanks en..

lets get naked – skeptisk. Tror du har lumske hensikter…

kvalmebølge kaldsvett – akkurat sånn har jeg det når jeg tenker på Modum ja…

mamma sitter på utedo og driter – Jaha,du gikk for å dobbeltsjekke altså?

jeg er feit! jeg er stygg! vil ikke spise! skal bli tynn! – Ja,for da vil du bli dritlekker. For det er jo klart det er en total make over å gå ned i vekt.Da vil du få et perfekt hår,huden blir glatt og fin,øynene dine vil skinne som stjerner,holdningen blir så rank og fin…næt. Du er fin.

lurt å stikke fingeren i halsen – drit lurt. Lureste du noen gang kan gjøre. Typ Einstein lurt.

dum spidio laipai blogg – spidio ja. Netse år skal jeg skrive avtale med badebukser,da blir det dum speedo badebukse spero.

liten og tykk pikk – Nei nei,jeg har en stor og tynn en jeg. True story.

illusjon bilder:

hvor kjøpe små sauesakser – Kan man ikke kjøpe det på Rimi??

annet ord for nervevrak – herpa

sprutet vaniljesaus på person – Jeg bodde i et bokollektiv for mange år siden,der var vi fire jenter. En kveld vi satt og drakk så kom en av jentene som allerede hadde gått og lagt seg opp en tur for å gå på do. Hun var av den typen som vandret naken rundt uten noen form for sjenanse. Jeg og en av de andre benyttet sjansen til å være barnslig,så vi sprutet sånn sitronsaft på henne. Da ble hun skikkelig glad. Vaniljesaus derimot sløser jeg ikke vekk ved å sprute den på andre.

tips når du er sulten – spis mat.

hvor gammel er dem som er født i 1993 – 73 år

hvor kan jeg kjøpe en perm -permanent – sikker på at du ikke skal kjøpe den bare for å ha den en viss periode nå da?

hva feit – Ja feit. Jeg altså.

når ikke du er her er det bare meg – ikke med mindre du har spaltet personlighet. Da har du voldsomt til selskap.

jeg nedverdiger meg selv og jeg må slutte med det – Godt råd det ja.

hva er det som gjør at folk blir helt sinnsyke når de skal ut å fly? normale mennesker, med normale jobber fra åtte til fire jobb, går altså helt fullstendig fra forstanden når de nærmer seg en flyplass. da er spørsmålet, hvorfor? –  Nei du vet,sånne normale folk som jobber fra 8-16 er ikke heeelt god kan du si..

gjemme regninger symptomer – tror kanskje det kan være et symptom på at de vil bruke pengene sine på fornuftige ting jeg.

ketil stokkan ta mæ – ja,han kan godt ta dæ,bare hain ikkje tar mæ så! Romeo,roooomeoooo

hva du gjore når du sammen med venner – da setter jeg meg borti et hjørne og sikler mens jeg prater med de andre oppi hodet mitt.

naken mann i eske – fikk han i en boks da,nærme nok det…

things to do når du kjeder deg – glo i taket,før en samtale med deg selv,se hvor lenge du klarer holde pusten,ringe-på og stikk-av leken,lag fest for bamsene dine…

dritt sur - .com,fordi jeg ikke være med på festen de hadde…

sitter på muggen – mor di sitter du på utedass og driter,og du sitter på muggen…jaha ja,tenkt tanken å installere en dass eller?

trenger å komme meg bort – Jeg er med!

elsket norsk smågodt – du tuller bare du. Smågodt er da ikke godt.

kuk i laila - is that a promise??

øl sprit og enda mer drit – drikker du bajs? wtf is wrong with you?

gullars – han var lite poppis da jeg var lita..i gamle dager..før Ålesund brant ned..

kjønnshår flettet – ja,får vel slå til med en kinaflette om jeg får kuk. Må pynte seg litt da vettu.

laila + google pluss – is to be find her.

jeg har tro på laila krakeli – på at jeg skal få kuk? Kryss fingrene hardt og be som et helvete!