Blåflekker mellom skulderbladene

Da har jeg kommet meg gjennom 2 begravelser i dag. En onkel og en gammel barndomskompis. Det har vært tårer,men også latter. Det har blitt en del tårer kan man si. Det har vært slekt og gamle kjente,kaker og kaffe. Nå er jeg rimelig sliten i beina etter å ha trasket rundt en god del. Nå ligger de henslengt og slapper av i stolen her (beina altså) Om ikke så altfor lenge skal jeg busse tilbake til Molde igjen,for i helga blir det kursing. Jeg må jo benytte meg av muligheten til å ta instruktørkurs nå den byr seg (klubben betaler,så da var det jo ingen tvil en gang). Skal jeg engang opp til svart belte (det er hvertfall et mål. Har kun 2 graderinger igjen til jeg er der,med mindre jeg stryker vettet av meg og må ta de om igjen. Men det er ikke et mål) så må jeg ha vært instruktør en viss tid først. Blir sikkert kjekt å få lært litt nyttige ting sånn foruten selve treningsdelen også. Det blir selvsagt trening også,og det er jo aldri feil. Bør vel ta meg en joggetur eller noe senere i dag også,suksessterte kaloriene må jo bort igjen,kjenner de sitter der og klamrer seg fast.

Det er fredag og hælj (it is,true story),og det betyr,til tross for at det har vært en sørgmodig (men også hyggelig) dag,så kan jeg ikke sluntre unna med fredagsinnlegget. Det er tid for ukas nøkkelord for søkemotor. Ukas ord som har ført folk og fe inn på bloggen min. Here ya go.

celleprøve – Ikke akkurat det morsomste jeg har vært med på,liker ikke å spre bena for hvem som helst..egentlig.

snus tenner – vel,en tenner trenger man når man røyker,trenger ikke det når man skal ta en snus you see.

pærebrus – unik,men det er bare den som Oskar Sylte mekker..alt annet er fake.

solo sitron – god..tro det eller ei..

pepsi max tomflaske – finnes ikke noe verre enn en tom plaske pepsi max. Sorg.

Tuborg – Best there is. Men det var som faen så tørste folk var her da..

feite folk som knuller – har dessverre ikke bilder av meg i en sånn situasjon..

«jenter i håndjern» - jeg har håndjern.

a – se der ja,da er det bare å lære resten av alfabetet. Stå på.

in the end its not okay – flott. Da gir jeg opp bare,gidder ikke hvis det ikke blir ok liksom.

blåflekker imellom skulderbladene – jeg har et på halebeinet. Det er ikke så langt unna det da.

horer kuk pule – horekuk som puler liksom? Finner sikkert noe på strøket. Ikke la deg lure av antrekket. Løft på skjørtet så finner du sikkert en kuk på enkelte.

jævla merkelige bilder:

ny pulte damer – ikke se på meg hvertfall…

spiro 150 ø – neeeei,spiro spero

pule ute – har ikke pult inne en gang..

puling på huk – ikke på huk heller…

puling i senga – tror kanskje du skal renske bort øyerusket,jeg har ikke pult hverken her eller der,slik eller sånn. Jeg er jomfru.

åpen bok – nei,nå er den lukket.

hva hendte 23. august 1971? – hvordan i helsike skal jeg vite det? Jeg var ikke påtenkt en gang..

tungt psykiatriske pasienter betyr: Laila betyr det..

slengbukser flammer – jeg hadde ei med en sånt psykadelisk mønster en gang. Fin.

hjernerystelse jernsmak – hadde foretrukket karamellsmak,men det er nå meg da..

feit og ekkel – mhm.com

en hel posepotetgull i magen – ikke nå nei,men takk skal du faen meg ha,for nå fikk jeg jo ikke lyst på potetgull liksom. Dust.

rotte tryneSPEIL!

regnbukse strikk -beklager,ikke noe jeg samler på hvertfall.

ny skjorte blogg -aldri hørt om noe skjortblogg jeg..men nå leser jeg ikke hva som helst heller da..

mødre jeg skulle likt å pule -altså,nå er det ikke sånn at jeg trenger å vite det,så det kan du jo fortelle til noen kompiser..

bulimi blogg – Bingo! Du har kommet til riktig plass! Congrats to you.

drit i brus ta heller snus – hallo i luken,her tar man ikke enten eller,men ja takk begge deler (men bare ikke gi meg en tom pepsi max flaske..)

satt på venteliste på sykehuset,da er det vel ikke noe haste sak – du er ikke så dum du…

hva kan man gjøre med halvspist mat – svelge den f.eks..

tannpine uten årsak – sorry to say,men det er nok en årsak…

du ser ikke så dum ut - Takk for det,som nevnt over her,du er ikke så dum du heller.

fortell et natta eventyr – Ja sææærlig. Nånei du,det gidder jeg ikke.

33 thoughts on “Blåflekker mellom skulderbladene

  1. Når jeg leser «ukas ord» så har fredagen kommet ;) Det må være tøft å være i to begravelser på en dag. Lykke til i helgen, håper den blir fin! *klem*

  2. Ok, nå følte jeg meg slem. Tenkte først å skrive at jeg kondolerer, men så tok jo innlegget en liten vri og jeg ble sittende og le. Håper ikke det kom frem feil!
    Håper også at du har det ok oppi det vonde. Sender deg en klem!

  3. Kondolerer igjen. Bra at det ikke bare ble en trist dag da. Håper det var noen verdige og fine begravelser<3

    Ah, søkemotorordene dét er fredagsfølelse det :D Du har så mange artige svar og kommentarer på de. Hvor tar du det fra?!

    Det siste bildet av deg var helt utrolig nydelig! Fine fine Laila^^

    • Det er jo ikke bare sorgen ved begravelser heldigvis,for det blir jo holdt fine taler,og man deler minner. Morsomme historier kommer opp,man får prate med andre menneskene rundt seg.
      Vel,hodet mitt er bare litt rart,så sånne svar bare plupper ut…på en måte…heh..
      Takk vennen <3

  4. Du må fortelle meg hva greia med de søkeordene er egentlig? Aldri helt forstått meg på det :) Er det ting du har skrevet i bloggen? Eller bare setninger folk søker på og så dukker bloggen din opp? Men hvorfor det hvis det bare er usaklige ting?

    • om du f.eks søker opp dum spiro spero på google,så er det søkeordet ditt. Og når du søker det opp,så får du masse alternativer som stemmer med søket ditt. På wordpress så får vi opp sånne statistikker,der er bl.a nøkkelord for søkeord. Når noen har besøkt bloggen,så får vi opp hvordan de har kommet til bloggen,altså via hva de har søkt på. Det at bloggene kommer opp som et av reslutatene på søkene kan være fordi man har skrevet om akkurat den tingen det søkes om f.eks..Om det så er skrevet i en bisetning…så jah…ble du klokere?

  5. Begravelser er ikke koselig, i alle fall ikke to på en dag :/

    Jeg lo så jeg grein da jeg leste søkemotorordene for idag, herregud så utrolig mye rart folk søker på! Lov meg å aldri slutte med disse innleggene, de er så hysterisk morsomme.

    • Det har vært mer enn nok begravelser for en stund for min del nå ja kan du si…
      Disse innleggene vil fortsette som før,hver fredag :)

  6. Huff, begravelse er aldri kos. Men som du sier er det jo hyggelig å minnes et fint liv allikevel. <3

  7. Har sansen for ukas nøkkelord. Mye og le av. Denne uken hadde jeg en på «gravid med naboen».

    Begravelser synes jeg er vanskelig, men det er vel en del av livet. Spesielt etterhvert som man blir eldre.

    • Vel,jeg er ikke i en alder der jeg skal trenge å miste folk rundt meg som er på min egen alder…men når det kommer til å miste eldre mennesker så er jo det i det minste naturlig…
      Håper ikke det er du som har smelt naboen på tjukka,høhø.

  8. Huff da, 2 begravelser på en dag høres noe heftig ut ja…

    Så nice med instruktørkurs da (spesielt når man slipper å punge ut selv, hehe) og for treningsskyld så gjør det jo som regel alltid godt å være i bevegelse.
    Masse lykke til :)

    Ukas nøkkelord :D Haha, genialt morsomt.
    Klem

Legg igjen en kommentar

