Søker du,så finner du. Sånn er det med den saken.

Det er fredag folkens,du kan senke skuldrene,glem hårsleiken,sleng deg oppi sofaen og vift med de sure tærne etter en hektisk arbeidsdag. Eventuelt bli sittende hvor du har sittet hele dagen. Jeg derimot skal kanskje ta meg atter en joggetur. Tror jeg,om beina vil være med,var tross alt ute og jogga i går også. Jeg hadde forøvrig på meg en stor joggebukse,for å unngå at folk skulle glane på rumpa og lårene mine og få bakoversveis. Jeg var hos behandleren min i går,og da fortalte jeg han om forskningsprosjekt intervjuet jeg skal på nå på tirsdag. Og da snakket vi litt om blogging da. Han liker ikke helt at jeg blogger. Derfor skal jeg både lese blogger,og blogge. Så sånn er det. Men jah,det er fredag (true story) og da er det også dags for søkemotorinnlegg. Det er kommet noen nye leser til bloggen,så da må jeg vel bruke noen kalorier (yay) på å forklare konseptet med søkemotor ord da..*sukk*  Altså,når du googler et ord,så kalles det ordet du googler et «søkemotor ord» (det er det jeg kaller det for her i bloggen you see) Og når du googler noe,så får du opp masse alternativer. Henger med så langt? Ok,flott (eventuelt synd for deg),og når folk søker på de ordene nedenfor her,så har de på finurlig vis hanglet seg inn på min blogg. Jeg skjønner at noen av ordene de googler fører dem inn til bloggen min da,sånne ord som; spiseforstyrrelser,bulimi,laila,antidepressiva,medisner,oppkast,bipolar osv osv. Mens andre ord igjen skjønner jeg ikke en døyt av. Veldig mange er forøvrig helt oppsatt på «feit mann» o.l ord,så jeg har jo gitt dem et bilde av en feit mann en gang,og dermed så hangler det inn «feit mann» på søkemotoren min hver eneste uke. Hver sun lyst by the way. På wordpress så får man altså opp disse ordene på statistikksiden…så her har dere et knippe av det som er blitt søkt på den siste uka:

ripe i solbrillene – kan jeg aldri tenke meg,det går ikke an å få det.

rottene tenner - Jada,rottene har tenner de også..

Finn Skårderud – mannen over alle manner,ups,psykiatere mener jeg. Psykiatere.

mann – Finn Skårderud f.eks

bilde av gummistøvlene mine – nei,jeg har ikke bilde av støvlene dine.

på nippet til å få spiseforstyrrelser – da er det best du tar tak og kicker den til helsike ut av ditt åsyn. Just saying. Liksom.

pissa i fryseren kroner 20 - du burde tatt deg bedre betalt mener nå jeg da..

inurl:wordpress.com tights – hæh? Har wordpress begynt med tights? Hvor kan jeg få tak i en??

hvordan fortelle kroppen at den ikke er sulten – ok,you can do following: bøy deg ned,med hodet mot magen. Så åpner du munnen og sier: «mage,du er ikke sulten!»

nissehus – pappa har et nissehus. Bestefar begynte på det,og når han døde,så tok pappa over,han har gjort det om til rene luksusnissehus.

norges styggeste kirke – jeg synes Kirklandskirka i Kr.sund er pretty stygg,men det er nå min smak..

«Den arkitektoniske idéen bak Kirkelandet kirke er «Bergkrystall i roser», dvs. at kirken skal skinne som en lysende krystall blant rosene i vestskråningen.

Kirkelandet kirke står på riksantikvarens liste over verneverdige kirker i nasjonal klasse.» (Bilde og kilde: Wikipedia)

psykiatrisk akutt team i molde – vært borti dem ja,det var der jeg først havna innenfor psykiatrien kan du si…akutt liksom…jammen sa jeg smør..

skapdører – joda,har noen av dem

komplisert sagt – ja altså,du veit den derre dingsen som man kan snu på som gjør at det blir ganske mye sånn støy,eller lyd liksom. Den der som kan gå rundt og rundt,begge veier faktisk. Min er hvertfall rund. Jo,volumdings heter det vel.

snus stark -  Mulig at han snuser da:.. «Johannes Stark (15 April 1874 – 21 June 1957) was a German physicist, and physics Nobel Prize laureate who was closely involved with the Deutche physik movement under the nazi regime» ( <—  says this)

answere – maaan,holder jo på for harde livet her jo…djeez,give me a break!

«en omgang» bitch juling – Come here and I’ll get you some. Some bitche slapping.

hvordan snakke med dumme folk – om det er et eget språk mener du?

nav støtte vektredusjon klær - hva med å gi støtte til klær for vektøkning??

hvorfor kommer ikke spyet uansett fingrene i halsen – kanskje fingrene sperrer veien..

varg funny – foretrekker Varg hot.

modum bad kostholds liste: *grøss*

elefant avføring – eeeh…da er du kommet til feil plass tror jeg..

sammen med en rastløs mann – ooh dear..spør om han vil bli med på joggetur eller noe..kanskje i sengehalmen?

nattaeventyr til kjæresten – den med blodspor i trappa er bra. Og så viser det seg at det bare er blodappelsin. Scary shit,I tell you.

ekstreme samlere flat katt – ok,men hør her,jeg er ikke noen ekstrem samler av flate katter,så ikke komme her og komme her.

brukte truser – kan sikkert samle på dem?