Fruit fuck?

Karianne sendte meg en bilde her om dagen,og jeg vet ikke helt om jeg skal være fornøyd eller ikke. Før levde jeg i uvitenhet og bare nøt det hele,nå sitter bildet klistret fast i netthinnen min,for nå kan jeg ikke la vær å studere det hver gang. Jeg har som nevnt tidligere i andre innlegg at jeg har et føkka forhold til det spiselige,har jeg ikke? Ikke? Ok,let me tell you. Å spise 3 brødskiver i slengen er for meg ikke ok pr dags dato. Det føles for mye. Det gjør meg mett,og metthet er vondt. Takler det dårlig med andre ord. La oss nå anta at 1 skive brød ligger på rundt 100 kca. I forhold til kostlisten jeg skal følge på Modum,så et av alternativene til frokost/lunjs/kvelds 2 skiver brød (eller 1 stort  rundstykke),1 knekkebrød,pålegg,pynt (tomat,agurks osv) + et glass melk/cultura/biola og et glass juice. Kcal? 4-500? Drøyt regnet. Jeg sliter. Det tar plass i magen,jeg kjenner på mettheten= ikke ok pr i dag. En halv liter varm sjokolade made my way ligger på rundt 500 kcal. Det er helt greit,fordi jeg kjenner ikke på mettheten på samme måte. Flytende er enklere. En sjokolade er også ok. En sjokolade som tilsvarer kcal inntaket til 2 skiver brød m/pålegg er også greit.Bare ikke brødskive,fordi det vil kjennes. Screwed,ikke sant? Nå er jeg i grunnen ikke naziteller på kalorier da,men det var mest for å vise dere hvor skrudd det er oppi bollen. Sjokolade er greit,brødskive er ikke greit. Maoam er også greit. Dere vet,en sånn 5 pk med karameller. 5 pk med 5 små karameller inn. Jordbær,bringebær,cola,appelsin og sitron. Etter bildet Karianne sendte meg så må jeg revurdere om jeg skal fortsette å spise dem eller ikke…Let me show you what I mean….Jeg må bare først informere om at jeg ikke har studert dette på kloss hold før hun sendte meg det bildet…

 

Snille,uskyldige søteMaoam sitter og koser seg med cola og er så fornøyd så fornøyd.

 

 

Så kommer frøken Bringebær på besøk,og hun er leken av seg,så de tuller og tøyser og kiler..

 

 

Litt senere så kommer lille Appelsin,han synes det er rasende festlig med sisten,»du har’n,du har’n» hyler og skriker han nesten helt i ekstase. Han kan holde det gående hele dagen om noen bare gidder å være med på leken.

 

 

De har det skikkelig gøy,og ler til krampa tar dem. Helt til Frøken Jordbær kommer. Maoam er forelska i frøken Jordbær,og når de begynner å kysse,ja da går Bringerbær og Appelsin,for akkurat det synes de blir for klissete.

 

 

Frøken Jordbær er en fin frøken,anstendig som det så fint heter. Grensen går ved kyssing,hun vil spare seg til den hun skal gifte seg med. Det synes ikke Maoam noe særlig omhan er mann,han vil ha «skikkelig» action sier han. Han er nemlig en sånn der badboy. Og alle vet hva badboy’er gjør,de har seg med sitroner.

 

 

En dag så oppdaget Frøken Jordbær at Maoam drev og hadde seg med Sitron,hun ble lamslått en stund der stakkar,og det er jo forståelig. Men etter å ha samlet seg litt,så kikka hun kaldt på Maoam og så sa hun bare : surt ass! Og så gikk hun.

Jeg har som sagt aldri studert disse bildene på pakningene før,helt til Karianne sendte meg et av sitron (+ kirsebær som ikke er i pakningene her i Norge) in action med Maoam. Nå vet jeg ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre lengre. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle komme i en sånn situasjon hvor jeg måtte revudere å spise maoam fordi det var naughty candy liksom.