«Today we’re all norwegian»

I dag blir ord fattige. Jeg får meg ikke til å skrive mitt faste søkemotorinnlegg,for i dag synes jeg det er på sin plass å vise medfølelse og støtte til alle som er berørt av bombeangrepet i Oslo og tragedien på Utøya. La oss samtidig stå sammen mot terrorisme. Som Stoltenberg sier på tv nå: det er feige handlinger Norge har blitt utsatt for i dag.

10 tanker om “«Today we’re all norwegian»

  1. Nei det fins ikek ord for det som har skjedd. Det er bare skremmende og vondt. At noen kan gjøre noe sånt er ufattelig!

  2. Vi er alle mennesker, uavhengig av rase, kultur, religion og opphav..
    Vi står sammen, og akter å opprettholde det hellige demokratiet Norge er velsignet med.
    <3<3<3 mange klemmer.

  3. <3 Ordene mine er få, så et hjerte fylt med varme og godhet til alle berørte på hvilken som helst måte er det jeg vil si…

Legg igjen en kommentar

