Søk meg her og søk meg der.

Jaja,sånn går nå dagan.  Litt skiplet og skakk etter minimalt med søvn natt til i dag. Skjønt natt er å ta i,sovna ikke før rundt 09.30 i morges etter å ha vridd og makket og kavet i timevis. Trodde jeg skulle klikke og bli enda mer mentalt skadet enn jeg allerede er. Jeg var stuptrøtt,men når hodet ikke er trøtt,og tankene ikke vet å ta kvelden, så er det null sjans for å entre drømmeland om jeg ønsker det aldri så sterkt. Husvertene er på ferie og jeg nyter stillheten om morgenene,ingen bikkje som uler og skriker,men i dag,neida, da skulle det jaggu meg komme et beist av en monstertrailerting utenfor her,gud veit hva den skulle her,for den stod der bare,og to gubber stod og skravlet pisspreik rett utenfor vinduet mitt. Hallo i luken,kunne ikke heller ha dratt ræva på en kafe når de likevel tydeligvis ikke hadde en pøkk å gjøre?? Djeez. Søvnen som varte i noen få usle timer var skranten i kantene,jeg våkna sånn omtrentlig en gang i timen. Jeg sov i 4 timer. Da gadd jeg seriøst ikke mer,så da stod jeg liksågodt opp kom meg ut døren. Heldigvis viste sola seg på hmmelen,hvis ikke hadde jeg pokker meg ikke kommet meg ut dørene,synes ikke det er videre festlig å gå ut når det striregner. I går fikk jeg fjernet sykkelen fra stua og ut,tenkte kanskje det var på tide å få den på veien igjen,så i dag har jeg faktisk trødd ræva ned over setet og tråkka meg ned til byen. Tenkte kanskje jeg skulle gjøre noe fornuftig,så jeg shoppa litt. Og for de av dere som faktisk er våken når dere leser de søvndyssende innleggene her,så liker jeg å lese. Da er det kjekt når man kommer over boksalg. 2 bøker for 100 kr passer meg genialt. Enda mer genialt er det når bøkene høres spennende ut,typ psykologiske thrillere og grøss. Jeg kjøpte et par bøker her for noen dager siden også,men har snart lest dem ut,så da passa det finfint at jeg fant 2 til. Jeg kjøpte bl.a «Shutter Island» Har sett filmen,men må jo lese boka også synes jeg,da er det jo fare for litt flere detaljer,kanskje utfallet blir helt annerledes enn filmen også,you never know mener jeg. Klipt meg har jeg også gjort,håret vokser jo som ugress,så da er det greit at noen går over det med en sauesaks innimellom.

Maten gidder jeg nesten ikke nevne engang,men når dagene blir så mongo,med så lite søvn,og jeg knapt har fått muligheten til å riste av meg dritthumøret fra i går,så går også hele matfaenskapen rett vest. So be it. Det kommer flere dager,og forhåpentligvis kommer humøret tilbake. Det gode altså. Nede i en aldri så liten dump nå,og veien opp er litt kronglete,men ikke umulig å gå. Jeg skal komme meg opp,om jeg så må kravle på alle fire. Been there,done that before. Må bare skrape sammen litt krefter først. May the force be with me. Kanskje jeg trenger å le litt,det sies at det er god medisin. Jeg har travet gjennom søkemotor ordene for den siste uka,og jeg vet ikke om jeg skal le eller grine…(for de som ikke aner hva jeg prater om: søkemotor ord/setninger er det dere finner det for godt å søke om på f.eks google. Og da får dere opp masse resultater,ikke sant? Dere følger med så langt? Bloggen min dukker da innimellom opp som et resultat av det syke som søkes opp,og jeg får dermed opp det som søkes på når noen popper når noen tar innom via det de søker opp. Got it? If you do; goody good. If you dont; well,go figure..) Here ya go anyway:

 

halebeinet - jeg balanserte på et gjerde en gang,et sånt jerngjerde…så sklei jeg da,med et ben på hver side av stanga så klart. Auau halebeinet..

metallica rocke antrekk - har dessverre ikke noe sånn spesifikt metallica klær assa..skjønt jeg et 2 par sko med hodeskaller på. Teller det?

naken tina - ingen naken Tina her…

sinnsyk vondt samleie - om det var første samleie ditt,så kan jeg trøste deg med at det er ganske vanlig for de fleste jenter at det gjør vondt. Hvis ikke er det første samleiet derimot,så kan du jo alltids ta deg en tur til legen,men jeg kan ikke garantere for at du ikke må gjennom en gynekologisk undersøkelse da,det er ikke videre behagelig det heller…

utrent - skal hvertfall ikke skryte på meg at jeg er så himla trent for tiden hvertfall,så en ting mellom utrent og trent kanskje? Mellomtrent

døde under spisekonkurranse - ok,this is a secret; jeg bare lata som jeg døde.

hvordan se at folk trekker inn magen - ved å bruke øynene f.eks

lyst stuegulv - joda,det er ganske lyst

grandiosa kongen - takk skal du ha,men da foretrekker jeg heller Dronning.

bilbelte buss - de anbefaler å bruke det sier de. Burde forresten ha hett bssbelte spør du meg.

sånn som han gjorde, det nye - åja,det ja

fine damer fredrikstad - finner sikkert noen der og

take it easy måsefaen - ja,det sier jeg ganske ofte også,måsene her er helt loyd.

effektive måter å kaste opp mer - seriøst,vil du ha noen forslag,no matter how nasty they are? It shit,drikk zalo,ta tran,lukt på cottage cheez,spis sushi,spis blodpølse,lukt på blåsyre,stikk finger’n i navlen (grøss,kvalmt)

pingviner på vei hjem - ja,jeg så en gang et par pingviner på vei hjem fra fest,mulig jeg så syner

opp og ned, fram og tilbake du snur meg - gjør jeg?? Når gjorde jeg det? Når jeg var på fylla da eller,for jeg kan ikke huske det..

sprukken lårmuskel - da har du trent for mye vil jeg tro,eller kanskje du tok i for mye når du egentlig var utrent..

wtf kalender - ftw?

mongo fylle sjuk – har vært der ja,ikke det morsomtste tilstanden jeg har befunnet meg i..

hestkuk - svære greier det der…

«det gjelder å plante ræva» - ja,det er helt sikkert,jeg gjør det til stadighet

больные анорексией – det er det så sant som det er sagt. Som jeg skulle ha sagt det sjæl.

skulle ønske jeg hadde - jeg og.


Se,itsy bitsy spider..