Min flinke svoger

Jeg bare må dele dette her med dere. Jeg er en stolt svigerinne.

I VG i dag kan man nemlig lese dette her:

«Tykk og sunn bedre enn tynn og utrent

Overvektige veltrente har redusert dødsrisiko«

Min svoger:

«SKI (VG) Tommy Svendsen veier 110 kilo. Han er per definisjon overvektig. Men Tommy trener regelmessig og har derfor mindre sykdomsrisiko enn slanke utrente personer.«

«- Dette er en gladnyhet for de litt overvektige. For det er fullt mulig å være det man på folkemunne kaller feit og samtidig være sunn. Det blir forsket mye på dette internasjonalt nå, sier dr.philos. Jonny Hisdal ved Oslo Universitetssykehus

Bildet er hentet fra artikkelen som kan leses HER.

En ting er hvertfall helt sikkert,Tommy er mye bedre trent enn det jeg er. Han er helt rå når det kommer til trening,han både jogger og sykler som en gal. Å sykle fra Ski til Fornebu hvor han jobber er blueberry for denne karen her. Jeg hadde kommet til å hengt etter som en hale på slep. Han er et godt eksempel på at man kan,som artikkelen her sier,være overvektig men likevel godt trent.

Keep up the good work Tommy,du er pokker meg helt rå,RESPECT MAN!

The man,bildet tatt i påska,hvor vi befinner oss på Beitostølen.

Leser selvsagt vg….

Denne er til deg Tommy:

(Han er blodfan av Wasp nemlig)

14 tanker om “Min flinke svoger

    • Det er ikke første gang han er i vg. Som det står i artikkelen her,så var han med på en sånn test her i fjor engang,med personlig trener + veiing og målinger og fikk en treningsplan…så jatta,kjendisen sin det,haha.

  1. Egentlig et viktig fokus. Folk kan være spreke uansett hvordan kroppsfasong man har, og man kan se smashing ut, men samtidig være rotten innvendig. Summasummarum, så er det vel hvordan vi har det selv som er viktigst. Ikke døm et stort menneske for å være usunn! Eller øøh, ikke døm noen uansett, burde jeg skrevet.

  2. Knallbra innlegg det der altså! Jeg tror mange som er slanke (meg tidligere) ikke tenker på at de trenger å trene, fordi de ikke «ser» behovet. Trening er jo ikke bare for utseendet sin del!

Legg igjen en kommentar

