søkte søk…

På tide å ta en titt på søkeord igjen da…you sick sick people..

-mini rulator – Jaah…here you go…

-bokhylle – Jatta,behandleren min sammenlignet meg med en bokhylle en gang…

-takk for turen kvikk lunsj – Kaller du meg kvikk lunsj? Har jeg vært på tur med deg?

-tannpine uten årsak – det må være noe faenskap,jeg synes det er mer enn ille nok når det er en grunn til det….

-går med gråten i halsen, depresjon - Ikke noe godt..liker ikke å ha gråten i halsen…depresjon  er heller ikke gøy.

-1 kvise i panna - Kan ikke si at jeg har noen for øyeblikket akkurat…

-kontrollere følelser - La oss si at jeg suger balle på det området.

-pro ana kjærlighet på pinne - Kan man få pro-ana på pinne? Hvor? Er de gode?

-cickawolf – Sikkert drit tøft!

-feit mann – værsågod,enjoy….

-grandiosa og øl – namnam,men er du gutt,og kun lever på det,så kan det fort hende at du ender som han over her…

-smie blåsebelg – det er det jeg har som våpen ved senga mi det…

-brunt+heroin - vil ikke anbefales

-hvilken mat er lettest å kaste opp – Jo,nå skal du høre…..

-psykisk nedbrutt - det hender seg det ja…

-erfaringer med lamictal? - yes,I have. Gått på det i 2 år nå.

-brukket rotfylttann - det har jeg også..i skrivende stund faktisk…the joy…

-sleepyhead -Begynner å røyne på nå ja kjenner jeg,klokka er jo tross alt 04.10 as I’m writing this…

-bulimi sår på tunga slim - har ikke heeeelt fått med meg at det er noe som heter bulimisår på tunga og  at det er av slim…men greit å vite..

-advarer vØr mai - Ja,jeg vil advare vØr mai på det sterkeste! Kom bare ikke å si at jeg ikke advarte om det!

-da pon og zi krangler - det er nesten så det skjærer meg i hjertet når de krangler,de som er så glad i hverandre…

-dattera tissa på seg - ooff,stakkars…sikkert veldig ubehagelig..

-buksa nedi sokkene- joda…men klart,det er finest om buksa er utenpå sokkene..for å si det sånn,men hver sin smak…

-hva er cellulitter- Kom hit så skal jeg vise deg…

-hvor mye går man ned bulimi - Ja Bulimi? Hvor mye går man ned?

-sinnssykehus øyet metode- sinnsykehus øynet mange metoder,finnes nok av bevis for det..

-hvorfor meg? - Nei,akkurat det kan jeg ikke svare deg på du..

-hva betyr slu- nei,kan være flere ting det…Sveriges Lantbruksuniversitet f.eks..eller Saint Louis university.

-kuk i rumpa, jeg digger - smaken er som baken…digg i vei.

-during fra kjøleskapet – da er det bare å ta turen innom Ida.

-begrense utgiftene til mat- det er nok en ordning jeg kunne ha trengt…

-jeg er i helvete – hender hvertfall jeg tar turen innimellom ja..

-min kjærest synes jeg er for tynn …blir sur – Vi kan godt bytte hvis du vil? Jeg blir ikke sur.

-boka om tortur- den har jeg ikke lest,bør jeg lese den?

-laila regine haraldsen – heter jeg ikke…men jeg kunne ha het det…

-eg skal slå opp med en jente -Hva galt har jenta gjort deg da?

-kondom snøfnugg  – de må seriøst være små..hmm…

-vepsebol drops + alkohol - er en trygg blanding. I promise you!

-28 dager diett- prøv 16 år…

-russ naken- jeg løp naken for å ta et russemerke…

-mhe-klinikken i mora - hørt en del bra om den,men ikke vært der eller hatt erfaringer med den.

-troka pa meg- troka som i tråkka? Mamma tråkka på meg en gang.

-nice kropp- Jo takk du….(liar)

-hvordan klare å spy- tenkte jeg skulle skrive en bok om nettopp det…

-tannlegehistorie- skrekkhistorier mener du?

-lailakrakeli@hotmail.com blogg.no - du traff på mail adr,men jeg blogger ikke på blogg.no!

-klarer ikke spise- skulle ønske jeg kunne si det samme…

-jeg gikk ned i vekt av fontex - merka ikke noe av noe vektnedgang jeg…

-hellas imovane – jeg liker Hellas

-tora berger stygg – vær nå snill med jenta da.

-gruer meg til tannlege – da er vi to….

-laila + spiseforstyrrelse –  there you go,der har du meg ja..

-slutte med lamictal-  tror ikke det er så veldig lurt å slutte akkurat nå hvertfall…

-billig og bra føler til varmekabler – bør jeg ha en sånn?

-nav er dum- det hender de slår til ja…

-sol og kropp- blir mye av det framover.

-lær deg å kaste opp- er tittelen på boka mi…

-sanne dej jeg elsker-  Jeg heter ikke Sanne,men hyggelig at du elsker meg.

-slutte med lamical? Nei sa jeg..

-du vet du er gammel når-  …når??

-ostehøvel russen - er det noe nytt?

-sick alkohol- det hender at jeg blir veldig sick om jeg drikker alt for masse ja…

-flykte fra seg selv- det har jeg prøvd på mange ganger,men jeg innhenter alltid meg selv…funker ikke en gang når jeg drikker meg sick på alkohol..

-dikt om å være ldum- 

ldum

dlum

muld

dulm

mldu

udlm

dmul

lumd

ldum

-spørsmål til personalfest- hvem blir med å setter tennene i tapeten?

-god morgen yoghurt pingvin- ja,hva med dem? Jeg spiste en i dag tidlig,om det var det du lurte på..?

-lamictal vallergan - Ja,det er det jeg tar ja..

-kroppen er min fiende- kort sagt…

-salvador dali- er den kuleste kunstneren ever.

-søt elefant- finnes mange av dem,har en haug med hybel-elefanter du kan komme å se på om du vil..

-russ drita- hendte seg at jeg var drita når jeg var russ ja…

-kjøre båt- tar ferge av og til…senest for 4 dager siden..

-sengen ropa etter meg..- ja,den roper på meg også. Go natt.

30 thoughts on “søkte søk…

  1. Dævver. Kvikk lunsj og kjøleskapet til Ida. Lollertzzzzzz.
    Håper du fikk deg noen timer søvn på øyet kjære! ♥
    (ps. legg merke til hvor flink jeg har blitt til å kommentere liksom)

  2. Haha :D Hvordan finner du ut hva folk har søkt på for å komme til bloggen din? Morsomt!

    Håper du har en fin lørdag, kjære Laila <3

  3. HAHA jeg ler. Jeg skjønner meg i grunn ikke på den der søkefunksjonen. Det er helt utrolig hvor mange teite søkeord som kan føre til bloggen min (og andre sin, tydeligvis).

    • Altsånår man søker på noe på google,så får man som regel masse treff…og her er det da folk som har søkt på disse ordene her,og så er bloggen min liksom blitt et treff på søkene…hoho…

Legg igjen en kommentar

