Action action!! Questions anyone?

Som dere vet så er livet mitt fylt av så mye spenning at jeg ikke vet hvor jeg skal plassere alt. Bokhylla er full,skapene mine er fulle,skuffene mine er fylt til randen. Hodet er også ganske fult for øyeblikket. Jeg tror kanskje jeg må kjøpe meg noen store fine bokser som jeg kan legge det i. I dag la jeg forresten til en ny stor spenning i en ellers så grå,men sykt spennende hverdag. Jeg utløste brannalarmen. Popkornmekking kan være vanvittig spennende til tider,utløses alarmen nå? Nå da? I dag klarte jeg det. Og fy pokker for et adrenalin kick. Sattan. Trodde adrenalinet skulle hoppe ut av meg sammen med hjertet i et ja,hjerteskjærende skrik og splætte i veggen sammen med all hjernegugge restene som er der etter alle gangene jeg har dænget hodet i veggen av ren frustrasjon og andre adrenalinsprengte øyeblikk. Den stakkars hjernecella er knapt nok levende etter utallige rundjulinger av veggen.

I dag er livet så fylt til randen av spennende affærer at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Jobben var jevnt over spennende. Ikke var den treig heller.Utrolig nok. Men spennende som den kan bli. Hjemturen kunne blitt spennende om det ikke hadde vært for at jeg fikk skyss. Det samme gjelder turen opp til jobb i dag.Jeg hadde altså to episoder hvor jeg kunne ha utfordret bambibeina på isen og satt meg selv i fare for kragebensbrudd og en knust lårharhals. Da jeg kom hjem gikk jeg med en overloaded spenning i kroppen,hadde det kommet regninger i posten?Men jeg fikk ingen,så der røyk atter en ting som kunne vært vanvittig spennende. Med det var sikkert nære. Men nære skyter ingen skjære. Da jeg slo på tv’n så var det jævlig mye hopping og skurring på skjermbildet. Der kjente jeg adrenalinkicket bygge seg opp igjen,ville tv’n bli klar? Ville jeg få med meg hva som faktisk skjedde der på skjermen? Hvilket program var det som gikk? Ville jeg få svar? Nope,den gang ei.. Måtte nok fint finne meg i å skippe til en kanal som faktisk hadde et klart tv-bilde. Så var det som sagt dette med popkornmekkingen da,der fikk jeg hvertfall mye spenning.

Jeg har nå lest ut den siste av de 3 bøkene jeg lånte på biblioteket. Der tok den spenningen slutt også gitt. Nå er jeg spent på hvilke 3 nye bøker jeg skal låne i morgen. Jeg har vært litt slem. Jeg har hatt en runde med bulimien. Jeg var litt spent på om jeg fikk opp alt lett. Spenningen varte ikke lenge. Det gikk glatt…Nå er jeg mer spent på om jeg klarer å holde ut,og ikke ha flere runder i kveld. Til tross for at det er pent lite spennende å finne i kjøleskap og matskap. Er det noe spennende å se på tv i kveld da? Er det spennende blogginnlegg som venter på meg på bloglovin? Jeg er spent på hvor mye lengre jeg klarer å holde blæra i sjakk før jeg må slippe den løs. Jeg er også spent på hva timen med min behandler i morgen vil bringe.

Men aller mest spent er jeg på hva dere har lyst å spørre meg om. Noe dere lurer på og vil ha svar på? Anything? Anyone? Kom på at det er lenge siden jeg har kjørt på med en spm. runde…kjør i vei,jeg venter i spenning.

Svar kommer i et eget innlegg in a few days..blir spennende tenker jeg…hauhau..