Psyk? Ikke psyk?….?….?

Egentlig gidder jeg ikke skrive noe som helst bare fordi dere skal ha noe å lese.Det er egentlig ikke min oppgave å underholde dere på en lørdag,da bør dere egentlig ha mye annet fore enn å sitte her og glo. Men jeg gjør det for å være hyggelig. Selv om jeg sitter å kaster blikk bort på tv’n på noe som i utgangspunktet skal være en film?,men som er en dokumentar…ikke er det spennende heller,og fjernkontrollen ligger innen rekkevidde,men jeg skipper tydeligvis ikke til en annen kanal..Egentlig har jeg bare lyst å slå av tv’n,smekke sammen pc og sette meg ned med boka mi igjen (Lily Dahl’s fortryllelse) Livet mitt inneholder så mye spenning nå at jeg tror jeg dævver. Klesvask. Se på gulvet som burde ha  vært støvsugd. Snuse. Glane på rotet på bordet. Så egentlig har jeg ikke tid til å blogge heller. Men som sagt,jeg gjør det for å være hyggelig.

Tannverket? Rolig i dag. Borte for en stund? Håper det. Snille eks’n kom på besøk med ibuprofen til meg. Hadde en resept han ikke hadde bruk for. 2 esker med ibuprofen 600 mg,så nå har jeg beredskap om faenskapen skulle sette inn igjen. Dessverre funker ikke bulimien sånn at den plutselig forsvinner til tross for tannverk som kommer og går. Så det har blitt litt bulimi i dag også. Ikke like flink i dag,men kan ikke være flink pike hver dag heller. Men det blir hvertfall ikke mer i kveld. Har som skrevet over her så mye spennende på gang nå at jeg ikke har tid. Vurderer å øke speningsnivået et hakk nå. Å dusje. Skal utfordre vannskrekken min. Er litt redd,men skal face frykten. Se den i hvit øyet. Knalle den rett ned. Fearless.

Tok noen tøffe tester i dag,tror jeg trenger litt tid på å komme meg etter dem…

Tatt på facebook..

Resultat: Har du psykiske lidelser?

Du har det greit sånn som du har det nå:)

Skriv noe morsomt her!           Hmmm…noe morsomt..Hva mener du med morsomt da? En vits da kanskje?

«En snegle går inn i en bar og får beskjed av bartenderen om at de ikke tillater snegler i denne baren og kaster deretter sneglen ut.
Et år senere kommer den samme sneglen inn i bare og sier: “Hvorfor gjorde du det?

Resultat: Hvilken psykisk lidelse passer til deg?

 

Avhengig personlighetsforstyrrelse.

Diagnosen avhengig personlighetsforstyrrelse brukes på personer som synes å ha få ressurser, som spiller en passiv rolle, og som underkaster seg andre. Andre mennesker tillates og oppfordres til å bestemme og ta de viktige avgjørelsene i livene deres. De er vanligvis ubekvemme med å være alene, og har ofte en engstelig og depressiv fremtoning. Noen blir avhengige av partnere som kan misbruke denne avhengigheten på måter som ikke er bra for den avhengige. Tilstanden er hyppigere hos kvinner enn hos menn, i de yngste i en barneflokk, og hos personer som hadde en alvorlig fysisk lidelse som barn. Man vet ikke nøyaktig hvorfor noen mennesker utvikler avhengig personlighetsforstyrrelse, men både genetisk predisposisjon og miljøpåvirkninger har betydning for en slik utvikling.
.
.
.

.

Resultat: Er du psykisk syk?

 

Friskmeldt

Du er herved FRISKMELDT! Gå ut og nyt livet!
Jeg er litt forvirra,but what else is new…

Pain it is…

Tannverk.com

500 mg paracet funker hvertfall ikke…500 mg til funker faen ikke det heller. Og jeg er tom for ibux som funker best for meg. Har nå hatt tannverk i mange timer,så dette her har virkelig vært en finfin kveld. Og selvsagt må det være så ille når det er helg…Jeg er sur,frustrert og irritert. Jeg ønsker den jævla tanna en bitter død i svarte helvete. Sene- og muskelbetennelsen er ikke mindre plagsom…Jeg er så møkkalei av smerter og faenskap akkurat nå. Og jeg pissed fordi paracet ikke funker som de lover. Et under om jeg i det hele tatt får sove i natt…I morgen den dag blir det å komme seg på et apotek og kjøpe ibux,thats for freakin’n sure.

I dag er det et sånt skikkelig surt pissvær her,regner. Det er flott når det har vært såpass mye snø. Bare elsker speilblank is. Fantastisk føre å labbe rundt i. Kan pris meg lykkelig for at jeg ikke røyker lengre hvertfall,for nå har det vært noe takras her i dag,tung våt sørpefaensnø. Hadde vært skikkelig morsomt å fått rett i planeten. Kanskje jeg bare skal gå utenfor i håp om å bli truffet,sånn at kanskje tanna blir hardt rammet og tar kvelden for godt. Og vet dere hva? Husvertene har sånn derre snøfangere på taket,for å unngå takras….snakk om fiaskooppfinnelse…

Jeg vil ha fred,jeg vil ha ro,jeg vil være smertefri,jeg er trøtt,jeg vil sove. Jeg trenger å sove.Tror jeg kan se langt etter det denne helga…

Enda godt at himmelen var ganske fin for en uke siden…

Og at jeg klarte sette den ene foten framfor den andre…