Laila gjør noe hun aldri har gjort før…

For nå sitter jeg innpå dassen og blogger. Ufint sier du? Neida,har hvertfall noe å gjøre den tiden jeg er her da..men skulle jo selvsagt ha hatt et bord her da…(ja nå kan du lure på hva jeg egentlig bedriver tiden med her inne på dassen,men det kan jo forbli en liten hemmelighet,men det er tross alt et av de rommene jeg trives best innpå…Det er som regel her jeg går å legger meg når jeg kommer hjem fra fylla f.eks,fordi her er det varmekabler..)

 

 

Jeg er på dassen,jeg føler meg dass og dagen har vært ganske så dassete.

Formen er mye bedre en i går,men dagen har bestått av et støynivå uten like,så skallen har fått opplevd noe som ligner et disco i dag også. Dunder og brak og lynnedslag omhverandre. Attpåtil har det vært ganske så ambert oppi der,kokt hjerne. Kunne glatt ha kokt hummer oppi der. Hakket før hjernecella fikk fyken i dag også. Det har vært en lang dag med andre ord. Rimelig drittlei. Men tross alt,formen er hvertfall noe bedre enn i går. Da var det jo helt tragisk. Jeg skulle jo ned på butikken vettu,det som i går fortonet seg som en ren evighet,selv om det kun tar 7-8 min. Jeg pakka meg inn,proppa i (h)øreproppene og traska i vei. Gikk i egne tanker (ja det skulle jo tatt seg ut og gått i andres tanker..) og da jeg var noen 100 m. ifra butikken så oppdager jeg plutselig at jeg går med (h)øreproppene i ørene,uten å ha satt igang musikken…da har jeg vel gått i 7.min. ca..i min egen verden..da er du ikke helt frisk.

Bulimien har ikke tatt seg fri i dag heller,akkurat som den gidder å ta seg fri noen ganger…Men nå gadd hvertfall ikke jeg at den skulle få meske seg med flere føkkings runder i dag. Jeg kasta nedpå kveldsdosen med lamictal og vallergan,og da er det ikke snakk om mer mat,for jeg kaster aldri opp medisinene mine. Bulimien kan gå å legge seg,dra til helvete eller where ever for min del,I dont care. Jeg har tenkt å ta tidlig kveld i kveld,orker ikke sitte oppe til langt på natt og tenke mattanker.Jeg skal hoppe gjennom dusjstrålene og dusje vekk bulimitanker og dassethet. F-U-C-K   I-T   A-L-L!!! Jeg skal finne fram Nick Cave boka og lese mer om hudpleieprodukter,død,fitte og kuk og ta kvelden.

Over og ut. Laila has moonwalked out of here. Laila has left the føkkings building.

(Eller,inn på dassen igjen hvertfall…)

 

 

Se,en tråd på håndduken…