Hvor er røøøøøøøret mitt a?

Jeg sitter her og ser på «supersize vs superskinny» nå. Jeg synes det er ganske så nasty når de viser alt en person har spist i løpet av en uke oppi denne svære glassrørbeholderen,sånn at det blir en skikkelig ekkel guffen røre av det hele. Det er egentlig et ganske så komisk program,bare det å se hvordan de sliter med byttet av spisevaner. Enten så brekker de seg av stappmetthet,eller så blir de så sure og grinete at det er hakket før de klikker mongo fordi de har fått i seg altfor lite. Samtidig synes jeg (nesten) oppriktig synd på dem,det er jo pest eller kolera. Stappfullsprekkeferdig mage,eller innhullnestenbortevekkmagesomskrikerettermat. Kan ikke tenke meg at det er noe videre morsomt for noen av dem.

Jeg hadde syntes uhorvelig synd på en motstander som hadde måtte møte meg i en sånn utfordring. En bulimiuke nedi et sånt rør hadde vel tatt motet ifra enhver i første omgang…og så måtte spist alt dette…ohoy. Da hadde det glatt blitt stappfullogsprekkeferdig kropp etterpå. Kanskje bra jeg ikke vil være en utfordrer i et sånt program. Stakkars motstander…Skjønt det kommer jo selvsagt an på hvordan den bulimiske uken har vært da så klart. Alle uker er jo ikke like ille. Juleuka f.eks var kriminell. Jeg hadde 1 dag hvor bare kastet opp 1 gang,alle andre dager var det 3,4 og 5 ganger. Jula er alltid kriminell. Det er ikke for ingenting at så mange med en sf sliter max i jula. Hvor enn du snur deg så er det mat. Mat,mat,mat,mat…Jeg tør nesten ikke tenke på hvordan dette «fylle-oppi-mat» røret de bruker i tv-programmet ville sett ut etter juleuka..Jeg mener,jula er jo kriminell for de fleste matmessig,tenk da på hvor ille det er for en bulimiker..

Men det er kanskje likevel en sånn rørbeholder jeg hadde trengt å blitt konforontert med? For å få illustrert hvor mye mat som faktisk går med i løpet av en uke. Eller fått en tilnærmet oppsummering i bilder,av et helt års matmisbruk. Det er ved sånne realitychecker man får opp øynene litt. Skulle hatt en sånn beholder tror jeg. Mitt eget realitycheck et glassrør.

Røøøøøret mitt.

Hvor er røøøøøøret mitt?

 

 

Ok,sorry da,beholder.

Hvor er behooolderen min?