take my advice

Klar for noen gode råd? Jeg er sikker på at dere kan få bruk for noen av disse rådene,og da er det jo greit at jeg kan gi dere noen tips her.

Høstråd:

*Om du fryser på beina,finn fram tjukke sokker eller tøfler.

*Kalde tær er nesten vondt,holde dem oppe fra kalde gulv.

*Gå på hælene,da blir ikke føttene like kalde som når du går med hele fotflatene i gulvet,
eventuelt ta lange steg,så sparer du inn en del steg og blir ikke fullt så kald.

*Kjøp deg et hoppetau,eller bare hopp opp og ned,så er sjansen større for at du holder varmen
i føttene.

*Høsten har tydeligvis ankommet,litt vel fort for min del,det gikk fra sommer til høst over natta,og så fort hadde det jo ikke trengt å kommet da,jeg hadde seriøst satt mer pris på om overgangen kunne ha kommet mer umerkbart. Men brått kom den,og da er det bare å finne fram luene sine så man ikke blir kald på ørene,eller at hodet får et kuldesjokk.

*Hold deg innendørs om det regner eller blåser kraftig,det sparer hjernecellene fra å fryse ihjæl.

*Lag den beste hjemmemekka varme sjokolade som finnes,min oppskrift. Du finner oppskriften
i et annet innlegg i bloggen en plass.

*Om du absolutt skal ut når det regner,kan det være lurt å passe på at du på deg ei bukse som
ikke subber nedi bakken.

Generelle råd:

*Skift kanal når programmet til Anna Anka kommer på tv,hun suger.

*Kjøp nye lyspærer om de de du hadde i dauer.

*Prøv å få deg nok søvn på dagtid om du skal jobbe natt,for det er ganske ekkelt om du nesten er
på svimepunktet bare du lukker øynene,og du vet du må holde deg våken.

*Får du sjokoladesug,og ikke finner oppskriften min på varm sjokolade her i bloggen min,
kjøp deg en troika.

*Potetgull er jævlig godt,prøv det.


Follow Dum spiro spero

 

*Ikke kom å klag til meg om du ikke følger rådene mine!