suuuun daaay

Elsker du bare ikke dager hvor du tror du kan sove lenge? Jeg mener,siden det er søndag? Jessda..hadde vel et bittelite håp om at jeg kanskje kunne få sove ut litt i dag da,og jeg skal ikke klage,for jeg fikk jo tross alt sovet til litt utpå dagen,men kunne glatt ha sovet lengre liksom. Men nei,det får jeg ikke så lenge jeg har husverter som ikke klarer å holde «hviledagen hellig» Jeg tror husverten har makk i ræva,må alltid holde på med noe utenfor. Tenk så tragisk det må være å holde seg i ro en dag,og gud forby om uteområdet utenfor her skulle forsvinne…Men men,æ kain nå vær kongen (eller dronninga) på hau’n fordiom æ bli vækt å æ da…


Gjelder vel å prøve å holde humøret oppe selv om du har lyst å kakke noe hardt i hodet på dem og be dem ta en pust i bakken og heller bruke dagen som alle andre gjør…gå tur i marka f.eks…

Etter at jeg tvang øyelokkene til å holde seg åpne,og fikk lest litt i boka mi,så ramla det inn ei melding på skjermen,fra en kompis fra v.g. Han bor i samme by som meg,og er fra samme by som meg (kr.sund) men vi treffes så og si nevva evva liksom…(han ble pappa i april,det har vel noe med det å gjøre kanskje??) Men ja,anyway,han lurte på om jeg ville bli med å gå en tur,og bare skravle shit om alt som (ikke) har skjedd siden sist (mai?)

Så jeg kom meg i fillene og tenkte:heey,tur er bra,makes me feel a bit better,right?


Fikk traska rundt oppi marka,i hele 2 timer!! og hørte stort sett på alt han lirte ut av seg.Han er god på å prate for å si det sånn…men det var jo koslig da,fin tur i sola,og masse fin natur (det skal Molde ha,det er flott natur her)

Og det gjorde selvsagt godt for kropp og sjel..just like i thought it would…
Men det var liksom det hele som har skjedd i dag også da,om det å lese mer bok,eller glane på tv telles som spennende da…Men digg var det hvertfall,bruke litt tid på ting jeg har lyst å gjøre..ikke bare sitte å taste på denne jævla pc’n…Jeg kan faktisk bli sykt irritert av å sitte her kan man si,for den er ikke akkurat raskest i verden,og ja,dere vet om de tastene mine som mangler og ikke alltid er like samarbeidsvillige…(mangler som nevnt tidligere både Y og N tasten (har nå bare sånne svarte små lapper limt over dem liksom,hvor jeg har skrevet på hvilken bokstav som skal være der…må trykke drithardt på dem for at bokstavene i det hele tatt skal komme med…)
Bulimien har ikke vært så veldig aggressiv i dag,det har blitt 2 små runder,men de har også vært små..lite inntak..har ikke hatt noe å spise og spy,men har heller ikke gått til innkjøp av noe. Like greit,dagen har ikke akkurat vært helt på topp bulimisk. Har ikke hatt det helt store suget,deilig.

Jeg leste bloggen til Karianne tidligere i dag,og har brukt kvelden på å tenke så det knaket..Hun skal begynne å telle oppkastfrie timer (igjen) og lurer på om flere vil slenge seg med…
Skal jeg slenge meg med? Skal jeg prøve å fighte tilbake når suget melder seg?
Skal jeg gjøre meg klar til kamp?
Sette på meg rustningen,og lade våpenene?
Og gjøre meg klar til «attack»?


Jeg mener,jeg har jo ikke noe å tape. Timer uten bp er timer vunnet uansett om jeg sprekker etter 20 timer,2 dager,eller 1 uke…Jeg vet jo at det ikke kommer til å gå så lenge før jeg sprekker,tilbakefall vil uansett komme…Jeg mener ikke å gå inn for det med å være negativ,jeg er bare realistisk…

Jeg vet også at jeg ikke kommer til å innta store mengder mat om jeg skal holde meg bp-fri,men jeg tenker hvertfall at jeg heller skal fokusere på å ha litt fri fra å kaste opp. Kroppen trenger jo litt pusterom,after all.
I morgen er det også oppstart med Taekwon-Do’en,og da må jeg jo spise litt før treninga anyway også,så sånn sett er det jo bra.Tingen er bare om jeg får lov å trene igjen da…har en helsikes hissig senebetennelse i begge armene som har pågått siden desember,og den har tydeligvis bestemt seg for å være kronisk,og den er veldig veldig hissig akkurat nå for å si det sånn…
Men ja…sånn går nå dagan….

Nå skal jeg slutte å skravle shit og legge ut kule bilder av meg selv,det er vel på tide å ta dopen sin og kave seg inn mot senga.

PS: tellingen startet 23:59 (som Karianne så fint skrev det) natt til i dag (altså 15) Så da er man jaggu meg 1.5 time inn i tellingen allerede da,pokker meg ikke verst vil jeg si. Gir meg selv et klapp på skuldra før jeg slår meg selv i søvn.