Miss effektiv


Etter at jeg døtta knall oransje «sov i ro» i ørene i morges,etter å ha blitt vekt av husvertenes støy og bråk,og bikkja som står og gneldrer sånn inni hampen fordi den ikke får bli med dem når de drar,så fikk jeg endelig sove litt igjen. De oransje dingsene i ørene,som er ubehagelige til tusen,+ ei stor pute over hodet,så gjorde det helt susen. Jeg burde seriøst å ha ordna to puter,med en strikk i mellom dem,og tredd over hodet hver natt,sånn at jeg hadde sikra meg en god natts søvn uten forstyrrelser.

Tvang meg opp av senga og fikk gjort noe fornuftig som å vaske og skure. Vekk med støvdotter og stor forvokste hybelkaniner som så helt skrekkslagen ut da moppen nærmet seg. De prøvde å løpe alt de orket,men jeg tok dem lett igjen. De som nå ligger i kroker og kom seg unna sitter vel nå med skrekken lagt oppi halsen vil jeg tro,og korser seg for at de unngikk den o’store døden denne gangen. De bør legge en slagplan for neste runde,for da tar jeg dem. Uten nåde!

Vaska klær har jeg fått gjort og. Når jeg er hjemme med foreldrene mine,som røyker inne på kjøkkenet,så klamrer stinka seg fast i klærne mine,og lukter hai på lang vei. Da blir det å gjennomsyre dem med vaskepulver og skyllemiddel til giften ikke har annet valg enn å overgi seg. Død over røykstink! Når jeg er inne på temaet røyk,så har jeg nå vært røykfri i 8 mnd,uten så mye som sug etter det engang. Jeg slutta på dagen forresten,for dere som ikke har fått det med seg. Jeg snuser da,så nikotin får kroppen nok av,men lungene mine jubler som bare faen at de slipper unna.

Jeg har ikke fått i meg noe fornuftig innabords i dag,annet enn en banan og et kolibri påske-egg. Forhåpentligvis forsvant en del av kaloriene (banan sånn rundt 100 kal.,egget 260=360 for de som ikke kan enkelt + regning) 1 1/2 time med vasking bør hvertfall forbrenne noe av det. Dessuten skal jeg ut å trimme flesket litt senere,da skal jeg nemlig ned til byen for å møte Caroline,Anne-Helene og Heidi. Det skal bli veldig koslig vil jeg tro. Prate shit og drikke litt kaffe for å få opp hyperatferden litt.

Utenfor døra mi ligger en dau,sammenkrøpet stor edderkoppjævel,haha,in your face!