Hvem sier at onsdager er kjedelige?!

Hærregud. I dag så klarte jeg endelig å karre ræva mi ned på trening igjen,og da jeg kom ned dit,så var det jaggu meg gradering for kidsa…dette førte da til at vår trening ble utsatt,og attpåtil ble det fritrening…dvs at vi trener selv,uten instruktører…jatta…for da blir det mye trening liksom…Det var meg og 5 til som var der liksom,og de satt å babla om alt og ingenting,mens jeg gikk noen mønster og ja…tjohei..orka ikke være der i mer enn 40 minutter,og jeg var knapt nok svett! Da jeg skulle kle på meg,var pokker meg sokkene mine sporløst forsvunnet!! Wtf?! Jeg vet de har en tendens til å stikke av når man slenger dem på vask,men ikke når jeg legger dem sammen med de andre klærne mine i garderoben!! Og hvem gidder stjele et par sokker?! Djezez…så da måtte jeg gå uten sokker i joggeskoene da,og det er ikke akkurat sommertemperatur ute ennå! Dessuten er joggebuksa mi sånn ca 20 cm for lang,så for å unngå å subbe den aå altfor masse i bakken,så måtte jeg brette bukselinningen en ekstra gang,og glidelåsen på den har en tendens til å skli opp,og på vei hjem merka jeg at den hadde sklidd opp på maks da..hadde gjort seg om jeg plutselig gikk der med buksa rundt anklene..det skulle tatt seg ut det…gawd ass!

Dessuten gikk jeg rett på en edderkopp nedi bakken her,en svart liten jævel…han stod der helt ubevegelig,og leet ikke på en fot engang.Sikker på at den tenkte;»hvis jeg lukker øynene nå,så ser hun meg kanskje ikke,og når hun går forbi,så lusker jeg meg etter,og setter inn støtet»
Men nå nei du,den sjansen tok jeg ikke,så jeg kikka meg bak hvert 3.sekund for å se etter den,og dum som han var,så skjønte han jo ikke at jeg skjønte hva han hadde i gjæret,fordi hadde han ikke hatt noen slumske planer,så hadde han ikke fulgt etter meg,men når han liksom er 2 meter bak meg,hver gang jeg snudde meg mens jeg beveget meg framover,så sier det seg jo selv hva han har i tankene. Jeg lata som jeg skulle ta opp noe i posen,mens jeg senket farten,så slo jeg til og trampa ihjæl hele beistet før han ratkk å trekke pusten. Strike! 1-0 til meg.

Jeg oppdaga en ny brus på butikken i dag,og den var jaggu meg god!

Vel hjemme var det å mekke sammen en skrap-i-hop gryte

Kaste seg over pepsi max’n min…

og sette tennene i smågodt posen,og få stappa litt snus oppi leppa innimellom ok,jeg ser nå at dere faktisk kan se doodles-posen bak smågodt posen der,så jeg får likegodt innrømme det med det samme…jeg kjøpte den og mens jeg var på butikken…(snakk om å være «skal vite alt du har kjøpt i butikken i dag» mennesker assa.)

Hærregud,ikke har jeg fått noe skatteoppgjør enda heller…Jeg banner på at de har en plan om å torturere meg lengst mulig…jævla krek! Men om de har tenkt å gi meg en baksmell kan de liksågodt bare la vær å foreta seg noen utregninger,jeg har ikke lyst å betale dem noe som helst.

Hmm…har dere noen gang ønsket dere et hull i bakken som dere kunne ha sunket ned i når en pinlig situasjon oppstår? I do..

Nei,bulimien kaller igjen,jeg får vel bare føye meg denne gangen også…
Så jeg avslutter med å vise dere litt muskler (som befinner seg langt der inne under alt fettet)