You just gotta love it!

I dag har jeg faktisk hatt svømme trening! Jeg svømte hele veien hjem fra jobb,og det er et godt stykke altså.Det har striregnet i hele dag,og med så sinnsyke mengder snø som det er i Molde,så blir hele byen et svømmebasseng..djezez. Jeg gadd ikke ta på meg støvler da jeg fikk til jobb,for det kunne jo tenkes at det var speilblank is ute,så jeg tok heller på meg et par vintersko med sikkert 10 cm høye såler på.De er herved bevist ikke å være vanntette. På jakken jeg kjøpte meg her i forrige uke stod det at den var regntett. jugerhank. Regnbuksen jeg har skal være vanntett..da jeg tok den av meg var jeg våt på begge knærne og et par andre plasser…Stol aldri på noe som sier at de er vanntette. De juger! Stakk innom butikken en tur før jeg svømte hjemover. Da jeg endelig var ferdig med svømme økten og kom meg hjem,så var det å vrenge av seg alle de våte klærne,slenge dem over dusjkabinettet og komme seg inn i tørre klær. Dont you just love people who says; (når du kommer kliss våt inn,en eller annen plass) «jasså,regner det ute?» «Neida,jeg følte bare for å løpe gjennom vannsprinkleren til naboen siden det er 30 grader og blå himmel ute og jeg holder på å daue av varme»

Mekke litt mat,svelge det ned,vrenge det opp.Heisann,hadet bra!Nice to meet you.

Og nå sitter jeg under pleddet og jeg har sprettet en boks Tuborg. Jeg har fri i morgen,jeg er over 18 og jeg bor alene,i do as i please,whenever i want. Skål godtfolk!

-Du er i butikken,og står der med en handlevogn,du treffet kjentfolk og de sier;»Jasså,du er ute og handel?» «Neida,er bare å leker med handlevogna i butikken…»

-Du kommer til kassen for å betale mat nok til en hel bataljon og kassaduden/duda spør;»Trenger du pose?» «Neida,putter det bare i lomma jeg»

-Du får en msn samtale..og personen i andre neden spør;»Du er våken ja?» «Neida,jeg sitter her og skriver i søvne..»

-Du kommer hjem etter å ha jobbet ute på platformen i 4 uker,du treffer noen du kjenner som spør;»Har du kommet hjem nå? «Neida,det er du som har kommet til platformen»

-Du sitter halvdau på legekontoret,og folk spør;»Neimen, er du syk du daaa?! «Neida,bare ute for å treffe kjentfolk….»

Jaudå….Jeg er glad jeg ikke er siamesisk tvilling jeg,tenk da,to hoder en kropp..er man bipolar da? Og hva skjer om den ene av dem faller for en gutt,og den andre ikke liker den gutten at all?!
Hva skjer da når de som liker hverandre gjerne vil ha sex?What to do,what to do? Velge å ikke ha sex,eller velge å ha det,og lar den andre ligge å brekke seg? Difficult issue..

You just gotta love it…

ps: Det er noe alvorlig rart med kommentar greia i bloggen min..det kan stå at jeg f.eks har to kommentarer på et innlegg,men når jeg da åpner dem,så viser det seg at det faktisk står 5-6-8 kommentarer der…wtf liksom?!….Jugarhank!

Skål og over og ut!

Follow my blog with bloglovin

7 tanker om “You just gotta love it!

  1. Digger bloggen din…
    Geniale innlegg ;)

    Tror humoren din er med å å holde deg i live jeg.
    Har levd lenge på galgenhumor jeg også.
    Noen overlevingsstrategier må man ha!

    Stå på, jente!

    Du er en overvinner :)

  2. hehe…det hørtes kanon godt ut med ei kald øl nå. Tror nok at jeg må snike meg til ei cider eller to på lørdag. Da er det helg :-)
    Regn ..øse pøse…vil du sende ned noe her? Har masse snø jeg vil ha bort og regn skal visst få fortgang på sakene.
    Kos deg masse…klems

  3. Ohh my gosh dear! I loved this post it made me smile… I find it ridiculous when someone asks you something so obvious. Walking into the store many of times when raining ask me ohh you are all wet is it still raining? I think well umm yeah hence the reason I am all wet. Uggg Silly

    Alright wanted to say I love you <3
    ~Kristi
    =^..^=

  4. kristine <3

    amanda <3
    me against <3

    monica; sender gjerne over masse regn,jeg liker ikke at snøen skal gå bort på denne måten,men at sola skal smelte det bort. <3

    Line <3

    kristi; some people just ask the stupidest thing…but you just have to laugh about it tho,silly questions gets a silly answer..

    love you to sweetheart <3

Legg igjen en kommentar

