partyy

I går var det duket for et lite partay igjen,dene gang hos Anne-Helene.Piker vin og sang med andre ord.A grisl night.Det var jo koslig som vanlig det,dere kan jo se på bildene,så skjønner dere hva jeg snakker om. Jaudå…hva skal man si…
Meg og min kjære Anne-Helene,vi elsker hverandre fant vi ut,sånn som man ganske ofte finner ut når man har fått litt rett i kroppen…

Tenkte forresten jeg skulle slenge med den vasken jeg tok på mandag,for å få ren taekwon-do drakta mi vet dere,den jeg skrev om i forrige innlegg. Nå er forhåpentligvis stanken borte også,og jeg kan omgåes folk igjen uten at jeg tar livet av dem…Og det var faktisk ganske gørr å henge opp klærne..det er ikke akkurat min favoritt hobby for å si det sånn..

Ikke at det er så mye morsomere å legge sammen klær heller da..hvem trenger vel klesskap når man har ei ekstra seng å legge dem på (skjønt dette kan vel kanskje kalles å slenge dem oppi senga) Eneste ulempe med dette er at det er nesten umulig å finne to like sokker uten å bruke en ren evighet…

Hærregud,her ei natt mens jeg lå å leste og ante fred og ingen fare så hørte jeg er brak..og tror dere ikke at min liksom evigvarende «svigermors tunge» også tok kvelden da? Selv om den også ble passet på av en liten engel,som tydeligvis også ber for den..

Men Laila vet råd (som vanlig),jeg stappa dem liksågodt oppi en vase,og satte dem på badet,og der står de hvertfall ennå,og det etter to dager. Jeg er imponert! Og jøsses,først nå ser jeg at også målebåndet mitt ble med på bildet..busted! Dere skjønner,et målebånd er like obligatorisk som en badevelt blant spiseforstyrrede.Når vekten går ned,så ser man det nemlig ikke i speilet,der ser man kun fett,fett,fett.Da kan man jo hvertfall dobbelsjekke med målebåndet da,for å se om vekta lyver eller ikke,for den kan man jo ikke stole på.
Jeg har forresten glemt å ta med et bilde for å vise dere at dette med svigermors tunge skjedde kl halv fire eller noe på natta,for denne jenta her var tom for vallergan på sove på,og det igjen betyr en natt uten søvn.Da kl. ble 06.00 så orka jeg rett og slett ikke ligge i senga mer,så da stod jeg likså godt opp og malte på et bilde jeg malte for 8 år siden som jeg ikke var helt fornøyd med..det ble hvertfall litt bedre nå da,men tror jeg skal gjøre en liten forbedring til før jeg blir helt fornøyd. Derfor venter jeg også også med å legge det ut her.Jeg kan røpe såpass mye at det er et Salvador Dali bilde.
Jeg sovna da først rundt 09.30 den morgenen (dette var faktisk natt til i går),så jeg var spent på om jeg i det hele tatt kom til å holde ut hos Anne-Helene i går. (sov kun noen få timer)

Ellers gjorde jeg noe helt mongo i går,noe som gjorde at dagen i dag ikke har vært den beste dagen i mitt liv akkurat.Håper dette aldri gjentar seg!(Jeg kommer ikke til å skrive om hva det dreier seg om)Men jeg har hatt et koslig besøk i dag da,noe som gjorde dagen litt bedre i det minste.Hobby og vepsebol fikk jeg også,så da er dagen reddet!Dessuten har jeg pådratt meg en del blåmerker..en på arma,en på korsryggen,en feit en på låret,og en på leggen.Jeg har en ømfintlig kropp,det skal ikke mye til før jeg blåmerkene popper opp på kroppen.

Sitter nå å gomler på en pose potetgull (jeg gomler ikke akkurat posen da,men innholdet),deretter blir å trykke ned litt sjokolade tenker jeg,og stratoskjeks,glane litt tv og så tenkte jeg å ta tidlig kveld i dag,siden det også tok en ren evighet før jeg fikk sove i natt.Nå har jeg hvertfall vært å henta ut vallergan,så i natt skal denne jenta soooove!!! I morgen får jeg helgebesøk fra Hamar,og jeg gleedeer meg!! (vi snakker ikke om mannebein besøk nei om dere lurte på det)

Hærregud,nå har jeg skrevet en hel roman,så nå nå lusker jeg men bare ut herifra før dere sovner i ren kjedsommelighet.

Ps: I går ble det ikke en eneste runde med den fordømte maten!! woot woot!

«Laila has left the building»