Her er det ingen blå-mandag

Heh…ja,altså…ja…tenkte jeg skulle slenge ut et før og etter-bilde her da…Jeg har også gått ned noen kg til etter «etter» bildet…sååee ja…men altså,sf’en sier hvertfall at her er det mye å gå på enda ja…så ja..sånn er det med den saken.Sitter her og vurderer fram og tilbake om jeg orker å lette på ræva for å komme meg ned på trening nå..altså,jeg rekker det fint liksom..men orker jeg? Latskapen lenge leve sier jeg bare.Pokker…jeg har også glemt å vaske drakta mi!! Er det mulig liksom?? Den lukter ikke godt for å si det sånn,og den bør vaskes før jeg menger meg med andre,sånn at de ikke omkommer av dødelig innånding fra mine lukter.Shaize…jaja,da får jeg sette på en maskinvask,sånn at den er ren til onsdagens treningsøkt da hvertfall.
*sånn,da var vasken satt i gang.

Jeg burde vært på butikken en tur også,her trengs det påfyll av dopapir og snus.Men det har jo regnet her i 2 døgn nå,så tør ikke tenke på lynglatt det er nedover veiene her nå…Brekker jeg lårhalsen,blir det hvertfall ingen trening på onsdag heller.Gleder meg til istiden er over.

*litt senere*
Ha,skjebnen slo til for fullt her vet dere.Altså,jeg sendte mld til ex’n min om han gadd å kjøre meg til butikken,og 2 min etter at jeg sendte mld,så sto han jaggu meg på døra mi her.Med 10 1 1/2 litere pepsi max,mange dronning sjokolader til varm sjokko mekking,melk,pærer,bananer,2 pk vepsebol,en hobby,en pose doodles og yogurt,og det var før han engang hadde sett mld fra meg(han hadde nok fått med seg hvor skrapa kjøleskapet mitt var tenker jeg,og hvor fattigslig den pepsi flaska mi på bildet her om dagen var) Og jaggu gadd han å kjøre meg ned til butikken så jeg fikk panta en haug med flasker,handla dopapir og snus.HA! Det er ex’n sin det!! Snilleste ex’n i hele verden,det skal du ha Sven.Tusen tusen takk til deg,setter veldig stor pris på deg nemlig :D

Så nå sitter jeg å gnafser på ei pære,har funnet fram ei flaske pepsi max,hobbyen og vepsebol.Og på tv’n går ingen ringere enn two and a half man,lovely.
Ingen»kaste_seg_over_maten_og_trykke_den_ned_før_jeg_liksågodt_vrenger_den_opp_igjen» runder så langt.Ikke planer om noen heller,så *toes crossed*

Vaskemaskina durer og går enda da,kan ikke si jeg gleder meg til å henge opp klær.Jeg burde vel leid inn mann for å få gjort dette? Da hadde jeg jo vaska klær oftere…

4 tanker om “Her er det ingen blå-mandag

  1. Mega angels, hihi, good times :)

    Sven e bra snill, ja, ekje alle exa som hadde gjort de samme. Du e heldi me han. Min beste (?) ex he nettopp blitt pappa, dei fikk en gutt. Å Bella he blitt storesøster, stolt som berre de vett ;) Sjønna ikkje koffor ej å du e singel ej…skulle også gjerne hatt en mann ej kunna brukt til å henge opp kle å ta oppvask å sånt…hihi… Love you hun!

  2. ja,sven er mega snill,det skal han ha assa :)

    nommin,blitt baby der i gården ja,koslig da,ikke rart bella er stolt,haha.

    Vel,det betyr at det står noen gode menn å venter på oss der ute skal du se ;) Noen som gladelig henger opp klær for oss,haha.

    love you too <3

Legg igjen en kommentar

