Mental hvile

Nå er jeg hjemme i kristiansund. Jeg er sykemeldt ut neste uke. Jeg trenger hvile, for nå er jeg så sliten at det er på tide å ta en liten pause. Jeg skal hvile, koble av litt, tenke på meg selv.

Regner med at jeg blir her utover uka, for er jeg hjemme hos meg selv, så blir fokuset mitt helt annerledes, da blir mer fokus på det negative, og og jeg ville ikke fått den samme roen over meg.

Jeg skal gjøre minst mulig, og prøve å få gjort litt småting som å pusle med noen julegaver, treffe ida min…

Når jeg vet at jeg har en uke fri nå, og får senket skuldrene litt, så kjenner jeg hvor sliten jeg egentlig er, alt går i tungt modus, hele kroppen verken på en måte.. Her hjemme sover jeg godt, og har muligheten til kun å slappe av.

Jeg skal så godt jeg kan prøve å samle litt krefter denne uka, og forhåpentligvis klare å komme meg litt på fote igjen.

5 tanker om “Mental hvile

  1. Hørtes ut som en god plan Laila, håper du får hvilt deg godt nok <3

    Det er så slitsomt og være sliten, eller sliten sier jo seg selv.. MEn ja, du skjønner ;D

    Håper du har hatt en fin kveld du også, her har jeg sittet og sikla over ilder ting, før var det klær osv, nå går alt i ilder, ilder, ilder ;D Og forresten, når jeg kommer meg til Molde, så er det seff vi skal møtes også!!!! :D

    Natta Klem <3

  2. Hey Love, I am glad you got a week off, I know you need it. I hope you can get some rest. You sound drained… emotionally and physically.

    I hope you find some strength. I love you <3
    HUGZ
    ~Kristi
    =^..^=

Legg igjen en kommentar

