Hva er greia liksom?

Sitter her å små glor litt på tv, og nå var det akkurat reklamen som duret og gikk her..og de reklamerte for dette «Luksus fellen» programmet, hvor hun som tydeligvis skal være med i neste episode sier: «bla bla bla…jeg ser helst at jeg slipper å bruke samme kjole to ganger når det er feste eller whatever…» Altså, anyone, forklar meg greia bak det utsagnet…Jeg skjønner det ikke jeg assa.
Kall meg gjerne uvitende eller hva du enn måtte finne på, det er meg likegyldig uansett, men trenger jeg nemlig seriøs hjelp til å forklare grunnlaget for en sånn uttalelse.

Når jeg først må kaste bort penger på å kjøpe meg nye klær, (noe jeg helst vil gjøre 24/7) mens jeg i utgangspunktet burde ha brukt dem på noe mer fornuftig (dopapir, underlivssåpe,snus, regninger osv) så kjøper jeg meg for pokker noe jeg har lyst å gå i! Mange ganger, fordi det er godt å gå i!!! Jeg kan gå ut klær til det er bare fillene igjen jeg assa, et yndlingsplagg kan ikke brukes for mange ganger spør du meg!

Jeg har aldri skjønt poenget med å kjøpe en kjole til 2-3000 kr, for å kun bruke den på en fest, en gang!! Haaalloo,, anyone home in your head?

Nei, la oss heller snu trenden; la oss kjøpe en kjole vi vil bruke hver eneste gang man fester :D
Over and over and over, til alle mulige anledninger man kan tenke seg, og har man ingen anledninger å bruke den i, så lager man seg jaggu meg en anledning, kun for å få brukt kjolen.

Aaaaah, Oprah snakker så høyt og fort på tv’n min her nå, hun forstyrrer tankene mine, jeg kjenner hun irriterer meg fordi hun prater så høyt!! Hva med å dempe volumet missy?? Jeg prøver å tenke og skrive samtidig her!!! Ok, i’m done, and you get my point, right?

god natt

Da er dagen over..jeg skal strax hoppe i loppekassa og få meg litt søvn før jeg skal opp og ha en ny arbeidsdag i morgen kl.08.

Har vært på avd.møte i ettermiddag, og det var faktisk koslig. Fikk litt mer innblikk i ting på jobb.
Da jeg kom hjem ble dagens andre bp holdt, så nå er jeg trøtt…så det skal bli godt med litt søvn nå kjenner jeg. Pumpa etter dagen, masse følelser i sving…

Men nå skal tanker og følelser ta en pause i noen timer, før en ny dag starter.

Om 8 minutter entrer vi den nye dagen, og min herlige Ida fyller 18 år :)
Så da skal jeg avslutte innlegget her med en gratulasjon til henne.

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN KJÆRE ELSKEDE IDA MIN!!!

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG MED MASSE OPPMERKSOMHET!!!

EVIG GLAD I DEG VESLA