høstvandring

Hadde en veldig fin dag på jobb i går. Var med på noe som heter «høstvandring», hvor vi var ute å gikk en runde, med opplagte poster med noen spørsmål,, og endte turen ved sjøen, med kaffe og kaker. Utrolig heldig med været var vi også. Legger ut bilder senere. Var uten internettforbindelse i går, så fikk ikke oppdatert i går.

Jobb i dag, så får vi se hva jeg finner på i helga. Skulle egentlig i bursdag, men det blir tydeligvis ikke noe av likevel…og jeg trenger å komme meg vekk litt, så ufattelig sliten, så trenger litt avkobling.

Fikk kjøpt meg ny tlf i går, den andre var jo helt mongo loyd, drev å slo seg av hele tiden, var rett før jeg pælma hele dritten i veggen!!!

Ellers er jeg i gang med noen fler julegaver, koslig å holde på med, litt avkobling fra tanker som strømmer inn.

Har ikke tid til å oppdatere mer nå, så vi får se om internetten er oppe og går hjemme senere i dag, hvis ikke ønsker jeg alle en god helg.