Utfordring fra caroline og liljen

Jeg har fått samme utfrodring fra Caroline og Liljen, så here it goes:

1. Skriv ned hva hver bokstav i fornavnet ditt står for.

Altså du bestemmer hva de står for, men det må være noe som beskriver deg.

2. Beskriv hvorfor du har valgt nettopp de ordene.

3. Legg ved et bilde som kan beskrive et av ordene du har skrevet.
Enten av deg selv eller noe helt annet.

4. Utfordre like mange som du har bokstaver i ditt navn.

1) L-livlig
A-ambivalent, jeg slites som regel mellom å ville-ikke ville, må-må ikke, bør-bør ikke osv
I-ivrig når det dukker opp noe jeg liker, eller brenner for
L-leken, elsker å utforlde meg, få lov til å være barnslig og leke meg
A- artig, i følge Christina…

2) Livlig fordi når jeg har masse energi, og er i fin form, så er også humøret veldig tilstede og jeg
drar fram det gode humøret som alltid ligger klart da.

Ambivalent fordi jeg alltid føler at jeg slites mellom to ting, gjerne da om samme ting som
fører til en ambivalens.

Ivrig fordi jeg er høyt opp og veldig ivrig når det dukker opp noe som jeg liker godt, eller
brenner for, da er jeg skikkelig gira.

Leken, fordi jeg elsker å være barnslig, jeg nekter plent å bli helt voksen.

Artig,m fordi Christina sa det, enkelt og greit.

3) Er bilde av meg på en god dag, hvor jeg slo meg litt løs på kongobongo-trommene under
Molde-jazz’n..(livlig, selv om jeg ikke smiler akkurat her, jeg konsentrerer meg nemlig)

4) Jeg utfordrer Lene, E, Siri, camilla desire, kathrine.

Legg igjen en kommentar

