Utfordring fra Caroline

Utfordring fra Caroline:

1)10 ting om meg selv:

1. Jeg har sterke meninger
2. Jeg elsker baccalao
3. Kan klikke i vinkel over urettferdighet
4. Jeg har rødt belte i taekwon do
5. Jeg hater fotball
6. Jeg er like mye en lytter som en *prater*
7. Jeg har 5 tatoveringer og 1 piercing
8. På julaften spiser jeg pinnekjøtt
9. eg er veldig glad i vennene mine
10. i nåværende øyeblikk spiser jeg popkorn

2) Et bilde som beskriver et godt minne

Edith og meg treffes i ålesund. Dvs, jeg reiser på besøk til henne ( det er alltid sånn, hun har vært på en dagstur til molde på besøk hos meg, og det er nå 4 år siden jeg flytta fra ålesund. FY SKAM DEG EDITH!!! Og ikke blir det vel bedre når du flytter til sandnes nå heller…det er jo alltid jeg som må reise…jeg med minst penger…jaddaaa….sei sæ sjøl) Ok, det var et langt avhopp, men et nødvendig ett ;) HINT HINT Edith.
Her ble det mimring, gode drikker og bytur med godjenta mi som jeg skulle ønske jeg så mer av..

3) Et bilde jeg liker godt

Annicen og meg…Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor..

4) Et bilde jeg ikke liker:

*GRØSS OG GRU*
Fra tiden på mega….feit, jævlig og ekkel.. say no more


5) Utfordre 5 stk

Ok, gidder ikke utfordre folk som omtrentlig ikke blogger, så skal vi se…hmm..hmm..

*SOFSEN, Lene, Camilla desire`, Line, Lise

4 tanker om “Utfordring fra Caroline

  1. Syns du kunne nevnt ken som betala for reise å mat å drikke kvar gang du kjem da! Du kjenne masse folk i Ålesund å ej kjenne ingen i Molde, derfor e de no vel kjekkere for dej å komme hit!?

    Å ej fortsette å spandere tur på dej sjøl om ej flytta til Sandnes, hvis du he lyst vel å merke :)

  2. joda Edtih, de 2 siste gangen jeg har vært der har du spandert tur og det hele, og selv om jeg hater at folk gjør sånn, så er jeg selvsagt veldig takknemlig for det vettu :)

    Men det er fortsatt sånn at du har vært i molde i kun none få timer da…
    og det har jo ikke med om det er mest folk i ålesund eller ikke,jeg besøker jo ikke alle folka i ålesund,men DEG. Skulle tro at det var meg du besøkte om du kom også…no need to party everytime you know ;)

    Men, det har alltid vært sånn at det er jeg som reiser og besøk, så da såå…

  3. Du var faen ikke feit stygg og ekkel! Nå er det kanskje ikke noe poeng i å si ting til deg mtp stemmen i hodet som, overhode ikke objektivt, men sterkest sier hva du syns… Nei… Den stemmen i hodet hos folk skulle vært skutt!

Legg igjen en kommentar

