Faen ta mæ godt de snart e hælg.

Molde by early morning (før hanen galer!) Dette er tatt like ved der jeg jobber. Himmelen var så fin i dag at jeg måtte bare knipse et bilde. Og samtidig vise dere at det var hvitt her i dag…

Litt sliten og lei…vært litt mye denne uka..Bare dagen i dag har jo vært heilt crazy energitappende. Gikk til jobb ( bare oppover husk), 7.5 timer på jobb, gikk hjem, så ned til butikken, opp igjen, en bp bestående av en stor bolle popkorn, en hobby, 2 kopper varm sjokolade og en 200 gr melkesjokolade..Jeg begynte å svimle etter at jeg hadde trykt i meg dette…og det ble ikke bedre etter at jeg kasta opp..Hengte opp klær, og holdt på å svimle av..legge seg på sofaen, kaldsvette og drikker en halv kopp sjokko og litt vepsebol for å komme seg til hektene..

Har ikke så fryktelig mye spennende å meddele dere i dag assa, ikke orker jeg å legge så mye i det i dag heller…jeg vil bare finne senga mi, og soooove. Jeg vil ha helg. Jeg er sliten. Føkk it.

Hmm…sitter å ser sånn halvveis på Hellstrøm nå, og jeg synes seriøst ikke han er heeelt god..litt for ufin i kjeften synes jeg, hvertfall med tanke på dette konseptet. Og så høres han bare helt merkelig ut og.

Nei, hoppe i dusjen tror jeg, jeg stinker seriøst. Stinker hest. Og med tanke på at jeg skal jobbe en dag til før det er helg, og andre folk må omgås meg, så bør jeg kanskje i det minste gnure vekk stanken.

Men selv om kroppen blir en smule renere, så er det jo ett fett i morgentidlig da, når håret er gnikka i alle retninger og jeg har en halv time før jeg går hjemmefra, fordi jeg ikke orker stå opp tidligere. Klæske på seg et skaut og male på seg litt maskara og traske avgårde!

Lenge leve «å vær sæ sjøl!»

I den anledning vil æ slæng inn ein anbefaling av ein blogg æ like, enjoy ;) SOFSEN

Legg igjen en kommentar

